DBID: 5263
Systémové číslo: P18V00000460 Spisová značka:
MU-ZAK/179241/2018/822282/RMU
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby 2018 - 2021
Datum zahájení:
10.12.2018
Nabídku podat do:
21.12.2018 10:00
Datum zrušení: 22.01.2019
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Centrální nákup kancelářských potřeb 04-2018
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky standardních kancelářských potřeb, prováděné průběžně v období trvání smlouvy dle požadavků specifikovaných zadavatelem technickými a obchodními podmínkami, které jsou součástí zadávací dokumentace.
Veřejná zakázka je rozdělena na 46 částí, kdy každou část veřejné zakázky tvoří jedna položka uvedena v příloze č. 1 – Technická specifikace a rozpočet.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Zadavatel
Úřední název: Masarykova univerzita
IČO: 00216224
Poštovní adresa: Žerotínovo nám. 9
601 77 Brno
Název oddělení:
Odbor veřejných zakázek
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)