Vážení,
zadavatel obdržel dotaz účastníka v tomto znění:
Dobrý den, máme otázku ohledně rozsahu jednoho školícího dne.
Jeden školící den má mít dle zadávací dokumentace rozsah 6 x 60 min čistého času. Dále zadavatel chce, aby na konci školícího dne měli 60 min na přípravu na další školící den.
Z formulace v zadávací dokumentaci chápeme, že těchto šest hodin má zahrnovat i stanovených 60 min na přípravu na další den, tzn. že se odškolí 5 hodin a 1 hodina bude věnována přípravě. Chápeme to správně?
Nebo se odškolí 6 hodin čistého času a následně lektor předá účastníkům materiály na přípravu na další školící den (v rozsahu 60 min) a účastníci si je zpracují sami?
Můžete nám prosím detailněji popsat, jak to bylo myšleno?
Odpověď zadavatele:
Jak je uvedeno v zadávací dokumentaci: Časová dotace programu je vymezena na 6 pracovních školících dnů. Jeden školící den je 6 hodin čistého času bez přestávek (6 x 60 minut vzdělávání).
Na každý školící den navazuje 1 hodina čistého času, kdy se budou účastníci programu věnovat přípravě na další školící den. Poskytovatel navrhne v rámci svého programu náplň přípravy, kterou zadá na konci každého školícího dne účastníkům, tj. po 6 hodinách čistého času. Tuto
hodinu nad rámec 6 hodin čistého času nemusí být poskytovatel programu přítomen na místě plnění.
S pozdravem
Elena Komjaty
|