Přijatá zpráva - ostatní

Zadávací řízení Revitalizace venkovních ploch univerzitního kampusu
Odesílatel Ivana Stehlíková
Organizace odesílatele Masarykova univerzita [IČO: 00216224]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.09.2025 08:45:49
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/221436/2024/2470718/RMU-19
ID ve SpSl 4983528
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3

Dobrý den,
Dne 3.9.2025 zadavatel obdržel následující žádost o vysvětlení zadávací dokumentace:
„Pěkný den,
žádáme zadavatele o vysvětlení zadávací dokumentace - v části rozpočtu SO 4. Sadové úpravy předpokládá zadavatel odstranění, přemístění a rehabilitaci některých stávajících prvků mobiliáře (položky č. 148, 149 a 150). Ve výkresové části ani technické zprávě jsme nedohledali podrobnější popis k požadovaným pracím. Prosíme o dovysvětlení.
Vzhledem ke zbývající lhůtě na podání nabídek prosíme o posunutí termínu.“

K tomu zadavatel uvádí následující vysvětlení.
Položka č. 148 – Odstranění nevhodného mobiliáře - Jedná se o odstranění stávajících pivních setů z plochy A15, odvoz pryč
Položka č. 149 – Přesun stávajícího mobiliáře – jde o přesunutí stávajících kovových lavic, které jsou rozmístěny různě po ploše A15, zpět na správné místo, což je na centrální chodník v téže ploše – A15
Položka č.150 – Oprava/rehabilitace stávajících dřevěných bloků – jde o zbroušení dřevěných bloků podél současné šlapákové pěšiny v řešených plochách.

Vzhledem k tomu, že zadavatel již prodloužil lhůtu pro podání nabídek do 12.9.2025, tak vzhledem k tomu, že nedochází k žádným změnám zadávacích podmínek, tak je zadavatel přesvědčen o tom, že povaha výše uvedených objasnění nevyžaduje prodloužení lhůty pro podání nabídek, proto se rozhodnul neprodlužovat lhůtu pro podání nabídek. V případě, že dodavatel vyhodnotí, že potřebuje na základě výše uvedených objasnění delší dobu pro zpracování nabídek, informujte prosím zadavatele prostřednictvím zprávy přes e-zak v rámci této zakázky.

S pozdravem,
Ivana Stehlíková