Dobrý den,
Dne 3.9.2025 zadavatel obdržel následující žádost o vysvětlení zadávací dokumentace:
„Pěkný den,
žádáme zadavatele o vysvětlení zadávací dokumentace - v části rozpočtu SO 4. Sadové úpravy předpokládá zadavatel odstranění, přemístění a rehabilitaci některých stávajících prvků mobiliáře (položky č. 148, 149 a 150). Ve výkresové části ani technické zprávě jsme nedohledali podrobnější popis k požadovaným pracím. Prosíme o dovysvětlení.
Vzhledem ke zbývající lhůtě na podání nabídek prosíme o posunutí termínu.“
K tomu zadavatel uvádí následující vysvětlení.
Položka č. 148 – Odstranění nevhodného mobiliáře - Jedná se o odstranění stávajících pivních setů z plochy A15, odvoz pryč
Položka č. 149 – Přesun stávajícího mobiliáře – jde o přesunutí stávajících kovových lavic, které jsou rozmístěny různě po ploše A15, zpět na správné místo, což je na centrální chodník v téže ploše – A15
Položka č.150 – Oprava/rehabilitace stávajících dřevěných bloků – jde o zbroušení dřevěných bloků podél současné šlapákové pěšiny v řešených plochách.
Vzhledem k tomu, že zadavatel již prodloužil lhůtu pro podání nabídek do 12.9.2025, tak vzhledem k tomu, že nedochází k žádným změnám zadávacích podmínek, tak je zadavatel přesvědčen o tom, že povaha výše uvedených objasnění nevyžaduje prodloužení lhůty pro podání nabídek, proto se rozhodnul neprodlužovat lhůtu pro podání nabídek. V případě, že dodavatel vyhodnotí, že potřebuje na základě výše uvedených objasnění delší dobu pro zpracování nabídek, informujte prosím zadavatele prostřednictvím zprávy přes e-zak v rámci této zakázky.
S pozdravem,
Ivana Stehlíková
|