Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure Tiskárny, multifunkční zařízení a skenery 2025
Sender Dana Faitová
Sender organization Masarykova univerzita [CRN: 00216224]
Recipient All (including public)
Date 09.09.2025 10:25:20
Reference number in the filing service MU-ZAK/284211/2025/2910792/RMU-7
Identifier in filing service 4987100
Subject Změna zadávací dokumentace

Dobrý den,
dne 4. 9. 2025 obdržel zadavatel žádost o vysvětlení zadávací dokumentace v následujícím znění:

Dotaz č. 1:
"Zadavatel požaduje ve specifikaci zařízení Tiskárna laserová černobílé standardní zásobník 250 listů a přídavný zásobník na 500 listů. U zařízení této kategorie je běžné žer i přídavný zásobník je kapacity 250 listů. Požadavkem a přídavný zásobník 500 listů jsou potenciální dodavatelé nuceni nabídnout vyšší a tím pádem dražší model zařízení. Žádáme Zadavatele o přehodnocení tohoto požadavku a snížení parametru přídavného zásobníku na 250 listů."

Dotaz č. 2:
"Zadavatel požaduje u zařízení barevná tiskárna kapacitu barevného toneru 6000 stran. Žádáme o sjednocení tohoto parametru s barevnou multifunkcí tedy na 5000 stran. Většina výrobců u zařízení této kategorie používá stejný základ zařízení pro tiskárnu i multifunkční zařízení. Výhodou tohoto konceptu je použití stejného toneru pro obě kategorie zařízení."

Odpověď zadavatele na dotaz č. 1: Zadavatel snižuje parametr přídavného zásobníku na 250 listů.

Odpověď zadavatele na dotaz č. 2: Zadavatel snižuje kapacitu barevného toneru u zařízení Tiskárna laserová barevná na min. 5000 stran u každé barvy.

V důsledku výše uvedených změn zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 22. 9. 2025 do 10:00 hodin. Pro lepší přehlednost vkládám upravenou Přílohu č. 1 k předložení nabídek. Zadavatel však bude akceptovat i nabídky s přílohou v původním znění.

Dodavatelé jsou povinni respektovat tuto změnu dokumentace. Ostatní podmínky zůstávají beze změny.

Hezký den, Dana Faitová