Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení PřírF – Vestavba pavilonu A08 – dodávka interiéru
Odesílatel Ivana Stehlíková
Organizace odesílatele Masarykova univerzita [IČO: 00216224]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 25.09.2025 17:27:21
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/271441/2025/2897741/RMU-7
ID ve SpSl 5025408
Předmět Změna zadávací dokumentace

Zadavatel v souladu s § 98 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, poskytuje následující vysvětlení zadávací dokumentace:

Zadavatel zjistil administrativní pochybení v textu návrhu smlouvy o dílo, které je součástí zadávací dokumentace.

V ustanovení čl. IV 4) a) návrhu smlouvy je uvedeno:
„Zhotovitel se zavazuje předat Dílo do 18. 12. 2026.“

Tento údaj je nesprávný. Správně má být uvedeno:
„Zhotovitel se zavazuje předat Dílo do 18. 12. 2025.“

Zadavatel tímto provádí opravu uvedené chyby a předkládá novou předlohu návrhu smlouvy.

Současně zadavatel rozhodl o prodloužení lhůty pro podání nabídek, a to tak, že nová lhůta pro podání nabídek je stanovena do 28.10.2025 do 10:00.

S pozdravem,
Ivana Stehlíková


Přílohy
- 03_Prir_Interier_pavilonA08_SoD_final_vyhlaseni.pdf (498,68 KiB)