Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce bloku A2 – dodavatel stavby
Odesílatel Martin Ondroušek
Organizace odesílatele Masarykova univerzita [IČO: 00216224]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.11.2019 13:32:10
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/178815/2019/1013146/RMU-29
ID ve SpSl 1317236
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Na základě žádosti dodavatele poskytujeme v souladu s § 98 zákona o zadávání veřejných zakázek níže uvedené vysvětlení zadávací dokumentace.

Znění žádosti:
Dobrý den,
prosím o upřesnění položky č. 62 ve VV pro chodby - stavební část. Ve VV je uvedeno 25 ks. Ale i při součtu položek ve VV vychází 22 ks a ve výpisu prvků Al/02 je také 22 ks. Prosím o kontrolu a případnou úpravu.

Vysvětlení zadavatele:
Výkaz výměr je správně, předmětem prací bude D+M 25 ks hliníkových interiérových prosklených stěn , 1-kř., 2260x2450 mm, OZN AL/02.

S pozdravem
Martin Ondroušek
Odbor veřejných zakázek
Masarykova univerzita