Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení RI 1901/CP 1955 Plně automatický skladovací systém
Odesílatel Martin Ondroušek
Organizace odesílatele Masarykova univerzita [IČO: 00216224]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 28.04.2020 15:40:05
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/235356/2019/1070242/RMU-47
ID ve SpSl 1496052
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Na základě dotazu dodavatele provádíme v souladu s § 99 zákona o zadávání veřejných zakázek níže uvedené doplnění a změnu zadávací dokumentace.

Znění dotazu:

Prověřili jsme výrobní možnosti firmy XXX, výrobce zařízení, které nabízíme. Výsledek je, za předpokladu normálního vývoje událostí a zadání do výroby do konce května 2020, zařízení bude připraveno k expedici do konce 5. měsíce po objednání. Staneme-li se vítězi této VZ a podařilo-li by se uzavřít smlouvu do konce května 2020, bude zařízení připraveno k instalaci do konce října 2020. Přeprava, instalace a zkoušky budou trvat min. 3 týdny. Tedy reálný nejbližší možný termín zahájení instalace je 2.11.2020 a předání 26.11.2020. V případě, že byste nás vyzvali 1.7.2020, nebudeme mít co dělat s výjimkou placení penále. Navrhujeme tímto dotazem Dobu pro dokončení díla prodloužit z 45 dní na 150 dní.

Odpověď zadavatele:

Zadavatel provedl v dokumentu "Příloha k nabídce" změny, které jsou vyznačeny modře. Dokument s vyznačenými změnami přikládáme.

Zadavatel tímto prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 11. 5. 2020 do 10:00 h.

S pozdravem
Martin Ondroušek
Odbor veřejných zakázek
Masarykova univerzita


Přílohy
- CETOCOEN_Technologie_skladovani_Priloha_k_nabidce_FIDIC_uprava2.docx (71.70 KB)