Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Centrální nákup kancelářských potřeb 01 2021
Odesílatel Dana Faitová
Organizace odesílatele Masarykova univerzita [IČO: 00216224]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 07.12.2021 11:34:13
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/238700/2021/1555996/RMU-11
ID ve SpSl 2282583
Předmět Změna zadávací dokumentace

Dobrý den,
zadavatel rozhodl o změně zadávací dokumentace. Ustanovení předlohy smlouvy IX. 6) upravujeme takto:
„IX. 6) Objednatel má zájem o poskytnutí tzv. náhradního plnění. Pokud Dodavatel splňuje podmínky pro poskytování náhradního plnění a současně je ochoten náhradní plnění z této Smlouvy Objednateli poskytnout, zavazuje se Dodavatel tuto možnost Objednateli nabídnout.“

Zadavatel touto Změnou zadávací dokumentace č. 1 prodlužuje termín pro podání nabídek do 22. 12. 2021 do 10:00 hodin. Ostatní zadávací podmínky zůstávají beze změn.

Přeji hezký den
Dana Faitová