Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Dynamický nákupní systém Dynamický nákupní systém pro reklamní předměty Masarykovy univerzity 2019
Odesílatel Lenka Jílková
Organizace odesílatele Masarykova univerzita [IČO: 00216224]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.01.2019 13:32:37
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/177928/2018/820949/RMU-16
ID ve SpSl 1002972
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

na základě dotazu dodavatele, který byl zaslán dne 14. 1. 2019, Vám poskytujeme toto vysvětlení zadávací dokumentace.

Dotaz:
"Dobrý den,
je ještě možné se přihlásit do DNS ? Měli jsme problém s podpisovým certifikátem."

Odpověď:
Lhůta pro podání žádosti o účast do 11. 1. 2019, uvedená v čl. 6.1. zadávací dokumentace slouží pro zavedení dynamického nákupního systému (dále jen "DNS").

Po zavedení tohoto DNS je možné, aby dodavatelé podávali žádost o účast pomocí elektronického nástroje E-ZAK kdykoliv po celou dobu trvání DNS (viz čl. 6.3. zadávací dokumentace). Dodavatelé tedy mohou svou žádost o účast podávat až po zavedení DNS. Předpokládáme, že DNS bude zaveden v týdnu od 21. 1. 2019. Po té bude opět možné podávat žádosti o účast.

Toto vysvětlení ZD nemění zadávací podmínky, pouze je objasňuje.

S pozdravem

Lenka Jílková