Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7301010047449


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifiakční číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 549495341
K rukám:
Naďa Voráčová
       
E-mail:
voracova@rect.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Úklidové služby na Ekonomicko-správní fakultě MU
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 14 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Ekonomicko-správní fakulta MU, Lipová 41a, 602 00 Brno
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem smlouvy je provádění pravidelných úklidových prací a hygienického servisu pro zadavatele v prostorách budovy Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity (Lipová 41a, 602 00 Brno) a provádění mimořádného úklidu podle požadavků zadavatele. Rozsah služby a požadavky na její výkon budou detailně popsány v zadávací dokumentaci k této veřejné zakázce.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
6 000 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90910000-9
 
Další předměty
90919200-4
90919300-5
90911300-9
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
15/04/2013 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky dle vyhlášky 232/2012 Sb. Náležitosti dle §1:
1) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, se sídlem Lipová 41a, 602 00 Brno, IČ: 00216224 (dále také jen „zadavatel“), zastoupená Ing. Janem Slezákem, tajemníkem, je zadavatelem nadlimitní veřejné zakázky – rámcové smlouvy s jedním uchazečem podle § 89 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“) zadávané v otevřeném řízení.
Předmětem veřejné zakázky je provádění úklidových prací a kompletního hygienického servisu pro zadavatele v prostorách budovy Ekonomicko-správní fakulty MU (Lipová 41a, 602 00 Brno) a provádění mimořádného úklidu podle požadavků zadavatele.
Pro zajištění výuky a provozu na Ekonomicko-správní fakultě je nezbytné zajistit v budově pravidelný úklid a hygienický servis. Prostřednictvím veřejné zakázky bude tato služba realizována
2) Popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem smlouvy je provádění pravidelných úklidových prací a hygienického servisu pro zadavatele v prostorách budovy Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity (Lipová 41a, 602 00 Brno) a provádění mimořádného úklidu podle požadavků zadavatele. Rozsah služby a požadavky na její výkon budou detailně popsány v zadávací dokumentaci k této veřejné zakázce.
Místem plnění veřejné zakázky je Ekonomicko-správní fakulta MU, Lipová 41a, 602 00 Brno.
3) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
Z povahy předmětu veřejné zakázky je zřejmé, že poskytnutí požadovaných služeb je nutné pro to, aby zadavatel jako provozovatel předmětných zařízení dostál všem povinnostem, které jsou na něj kladeny zákonnými normami. K nastíněnému způsobu řešení požadovaných služeb neexistuje žádná přijatelná alternativa. Již dle popisu předmětu veřejné zakázky nelze předpokládat, že by tyto služby byl schopen zajistit zadavatel svépomocí s využitím vnitřních personálních a materiálních zdrojů.
4) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky
Po dobu tří let od data podpisu smlouvy. Tato lhůta začíná běžet dnem následujícím po dni podpisu smlouvy oběma smluvními stranami.
Předpokládaný termín zahájení plnění: 1. 10. 2013
Předpokládaný termín ukončení plnění: 30. 9. 2016
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
07/03/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh