Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7301011060205


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifiakční číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 549493883
K rukám:
Ing. Elena Komjaty
       
E-mail:
komjaty@rect.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Dodávka AVT pro projekt CARLA
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž audiovizuální techniky včetně jejího uvedení do provozu v budovách A, B1 a B2 v areálu Filozofické fakulty v Brně. Předmětem veřejné zakázky je zejména pořízení audiovizuálních (dále jen “AV“) komponent (dataprojektory, plátna, LCD, řídicí systémy, reproduktory), signálových tras pro audio a video, řídících tras k AV komponentům a úchytných systémů pro AV prvky.

Veřejná zakázka řeší audiovizuální vybavení vybraných místností komplexu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Účelem souboru je zajistit intuitivní a obslužně nenáročné ovládání prezentací uživatelem. Vytipované prostory budou vybaveny moderními datovými projektory a elektricky stahovatelnými projekčními plochami, případně displeji. Přednášející bude mít možnost zobrazit informace z multimediálního PC, notebooku, dokumentové kamery (vizualizéru), případně BluRay mechaniky a kamery. V místnostech bude zajištěn kvalitní zvukový doprovod. V případě multimediální posluchárny a učeben jsou jako další zdroje audio signálu navrženy pevné nebo bezdrátové mikrofony. Multimediální posluchárna a učebny v budově B2 dále budou obsahovat také videokonferenční jednotku. Prostory s kapacitou nad 50 osob včetně budou vybaveny zesilovačem indukční smyčky. V prostorech multimediální posluchárny, učeben a velkých seminárních místností je navržen k ovládání vlastní prezentační techniky (např. zapínání/vypínání zobrazovačů, přepínání jeho vstupů, řízení hlasitosti zvuku atp.), ale i podřízených doprovodných akcí ostatních technologií (světla, žaluzie) integrovaný prezentační řídicí systém s dotykovou obrazovkou. Pro zvýšení názornosti a účinnosti přednášky budou multimediální posluchárna, učebny, seminární místnosti a výzkumné pracovny vybaveny interaktivním dotykovým displejem, případně interaktivní dotykovou tabulí. Přednášející či diskutující mají tak možnost ovládat prezentaci přímo z pracovní plochy, zvýrazňovat detaily v prezentaci, podtrhávat či do ní vpisovat poznámky.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
32320000-2
 
Další předměty
51310000-8
32570000-9
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
1) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu Centrum podpory humanitních věd - CARLA. Obsahem projektu je rekonstrukce části areálu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity a vytvoření Centra podpory humanitních věd – CARLA jako prostorového a technologického zázemí pro rozvoj vědy a výzkumu. Projekt je financován z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI) v prioritní ose 4 - Infrastruktura pro výuku na vysokých školách spojenou s výzkumem.
2) Popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je zejména pořízení audiovizuálních (dále jen “AV“) komponent (dataprojektory, plátna, LCD, řídicí systémy, reproduktory), signálových tras pro audio a video, řídících tras k AV komponentům a úchytných systémů pro AV prvky.
3) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
Bez pořizované audiovizuální techniky by nebylo možné zajistit kvalitní prostředí pro týmovou vědeckou práci a výuku odpovídající současným standardům a trendům. Pořizovaná audiovizuální technika, splňující bezpečnostní a technické normy, je nezbytným předpokladem pro zajištění kvality výuky i pracovního prostředí vědeckých týmů, a zásadně tak přispívá k naplnění cílů projektu Centra podpory humanitních věd – CARLA.
Zadavatel předpokládá, že předmět veřejné zakázky bude splněn nejpozději do 30. 1. 2015.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Obchodní a platební podmínky zadavatele budou stanoveny ve formě předlohy návrhu smlouvy včetně příloh na plnění veřejné zakázky.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu Centrum podpory humanitních věd - CARLA. Veřejná zakázky je financována z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI) v prioritní ose 4 - Infrastruktura pro výuku na vysokých školách spojenou s výzkumem.
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
11/07/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh