Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 8114961


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Masarykova univerzita
Tel.:
+420 549 496 898
K rukám:
Jiří Richter
       
E-mail:
richter@rect.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00000035
Elektronický přístup k informacím (URL):
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Generální dodávka stavby CETOCOEN
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Brno
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Generální dodávka stavby CETOCOEN (stavební práce a s nimi souvisící projektové a inženýrské činnosti, dodávky a služby včetně zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby a dokumentace skutečného provedení stavby)
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45214800-8
 
Další předměty
45214610-9
45214620-2
45214630-5
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Dodávka objektu pro výukovou a vědecko výzkumnou činnost o celkové čisté podlahové ploše cca 2 225 m2 včetně propojovacích koridorů a souvisících inženýrských sítí a venkovních úprav.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
200000000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  540  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje pro zajištění plnění povinností uchazeče, vyplývajících z účasti uchazeče v zadávacím řízení, poskytnutí jistoty ve výši 4.000.000,- Kč. Jistotu může uchazeč poskytnout formou bankovní záruky nebo převodem na účet č. 277 495 700 237, kód banky 0100, konstantní symbol 0558, variabilní symbol 997100, IBAN CZ0501000000277495700237, SWIFT KOMBCZPPXXX.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Veřejná zakázka bude financována z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Fakturace bude prováděna po splnění jednotlivých milníků až do 80 % ceny díla, 10 % ceny díla bude uhrazeno po předání a převzetí díla a 10 % po kolaudaci či odstranění poslední vady či nedodělku díla (v pozdějším z obou termínů).

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady splní dodavatel, který způsobem stanoveným § 53 odst. 2 ZVZ prokáže splnění podmínek podle § 53 odst. 1 písm. a) až j) ZVZ. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží doklady podle § 54 písm. a), b) a d) ZVZ. Uchazeči zapsaní v Seznamu kvalifikovaných dodavatelů (§ 125 an. ZVZ) mohou prokázat splnění části kvalifikačních předpokladů výpisem z tohoto seznamu (ne starším než 3 měsíce) v rozsahu stanoveném § 127 ZVZ. Uchazeči, kterým byl vydán certifikát v rámci Systému certifikovaných dodavatelů (§ 133 an.ZVZ), mohou předložením platného certifikátu (podle § 140 odst. 1 ZVZ) prokázat splnění části kvalifikačních předpokladů v rozsahu stanoveném § 134 ZVZ. Zahraniční dodavatel může prokázat splnění části kvalifikačních předpokladů výpisem ze zahraničního seznamu či zahraničním certifikátem (§ 143 ZVZ). Podrobnosti viz zadávací dokumentace.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Čestné prohlášení o celkovém obratu dodavatele, obratu dosaženém stavebními činnostmi a obratu dosaženém vlastními výkony dodavatele ve stavebních činnostech za každé z posledních 3 účetní období (§ 55 odst. 1 písm. c) ZVZ). Podrobnosti viz zadávací dokumentace.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Celkový roční obrat dodavatele v každém z posledních 3 účetních období musí být ve výši min. 300.000.000 Kč (bez DPH), přičemž obrat ve výši min. 200.000.000 Kč (bez DPH) musí být v každém z těchto účetních období dosažen stavebními činnostmi dodavatele, z toho min. 150.000.000 Kč (bez DPH) vlastními výkony dodavatele ve stavebních činnostech. Podrobnosti viz zadávací dokumentace.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Seznam významných stavebních prací a dodávek za posledních 5 let, osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto staveb (§ 56 odst. 3 písm. a) ZVZ) a certifikát systému řízení jakosti (§ 56 odst. 4 ZVZ). Podrobnosti viz zadávací dokumentace.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Min. 2 zakázky na generální dodávku stavby nebo dodávku “na klíč“ s celkovou cenou každé z nich min. 180.000.000 Kč (bez DPH), min. 1 zakázka na generální dodávku se stavební částí chemických či biochemických laboratoří včetně vzduchotechniky s cenou stavební části těchto laboratoří min. 20.000.000 Kč bez DPH, min. 1 zakázka na dodávku digestoří s cenou min. 3 mil. Kč bez DPH. Certifikát systému řízení jakosti. Podrobnosti viz zadávací dokumentace.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
nabídková cena bez DPH
2.
technické parametry díla
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
CET GD
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 20/05/2010 (dd/mm/rrrr) Čas: 24:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 01/06/2010 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/12/2010 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 08/06/2010 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
rektorát Masarykovy univerzity, Žerotínovo náměstí 9, Brno
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise pro otevírání obálek, zástupci zadavatele, MŠMT, kontrolních orgánů, uchazeč nebo zástupce uchazeče, který se prokáže plnou mocí pro zastupování uchazeče při otevírání obálek s nabídkami (max. 2 osoby za uchazeče).

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Operační program Výzkum a vývoj pro inovace spolufinancovaný z prostředků EU - Evropského fondu pro regionální rozvoj a prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zakázka je zadávána elektronicky pomocí elektronického nástroje E-ZAK dostupného na http://zakazky.muni.cz. Veškeré úkony vyjma vydávání zadávací dokumentace, předložení Informace o kvalifikaci a podání nabídky (viz bod 9. Zadávací dokumentace) se provádějí elektronicky. Kontaktní osoba pro použití E-ZAK: JUDr. Poremská, e-mail: poremska@rect.muni.cz, tel.: 549 495 608. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 4.5.2010 od 10:00 hod středoevropského letního času, sraz účastníků ve vstupní hale Univerzitního kampusu Bohunice, Kamenice 5, Brno. Zadavatel upozorňuje, že při zadávání veřejné zakázky využije postupu podle § 44 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb. Váhy dílčích hodnotících kritérií není zadavatel objektivně schopen stanovit (viz § 78 odst. 7 zákona č. 137/2006 Sb.) - podrobnosti viz zadávací dokumentace.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542 167 811
Internetová adresa (URL):
www.compet.cz
Fax:
+420 542 167 115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže - dále jen ÚOHS
Poštovní adresa:
tř. kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542 167 111
Internetová adresa (URL):
www.compet.cz
Fax:
+420 542 167 115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
15/04/2010 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh