Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky
Reference number in the filing service MU-ZAK/41613/2014/106065/CEITEC-CŘS-7
Identifier in filing service 166022
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7403011002216


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita, Středoevropský technologický institut
Identifiakční číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Kamenice 753/5
Obec:
Brno
PSČ:
625 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Středoevropský technologický institut
Tel.:
+420 549495285
K rukám:
Mgr. Petr Jelínek
       
E-mail:
petr.jelinek@ceitec.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00002917
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00002917

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Rozšíření dodávky fytotronů projektu CEITEC (opakované)
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Brno
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Zadavatele v rámci realizace projektu „CEITEC – středoevropský technologický institut“, reg. číslo projektu CZ.1.05/1.1.00/02.0068 pořizuje dodatečnou dodávku LED technologie k dodávce 4 komorových zařízení pro kultivaci rostlin (dále jen „Fytotronů“), jež jsou pořizovány na základě výsledku zadávacího řízení s názvem „Fytotrony projektu CEITEC“, evidenční číslo zakázky 212502 (dále jen „původní dodávka“) - https://zakazky.muni.cz/contract_display_789.html
Předmětem zakázky jsou dodatečné dodávky spočívající v náhradě v původní dodávce plánované fluorescenční technologie osvětlení kultivačních komor (fytotronů) novou LED technologií, a to včetně instalace nových rozvodů souvisejících s novou technologií a provedení nezbytných úprav v konstrukci a řídící elektroinstalaci fytotronů. Zadavatel stanovile následující požadavky na dodatečně pořizovanou LED technologii:
• LED osvětlení v každém boxu o teplotě chromatičnosti 6000 K
• V každém boxu musí být doplňkové samostatně regulovatelné LED osvětlení farred s maximem vlnové délky 735 nm
• Každý box v růstových komorách musí mít osvětlení rozděleno na dvě samostatně regulovatelné poloviny.
• Intenzita světla musí být regulovatelná v rozsahu 3%-100% výkonu zdroje v krocích po 1μmol/m2/s
• Maximální intenzita světla v boxech ve vzdálenosti 30 cm od zdroje musí být alespoň 230 μmol/m2/s
• Homogenita osvětleni na kultivační ploše ve vzdálenosti 30 cm od zdroje musí být ± 5% na alespoň 90% kultivační plochy
• Životnost zdroje při zachování nejméně 90% původní intenzity světla a spektrální charakteristiky musí být alespoň 100.000h
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24454000-1
 
Další předměty
33152000-0
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
2 150 000
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MU-ZAK/41613/2014/106065/CEITEC-CŘS
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 032-051132
ze dne
14/02/2014 (dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Rozšíření dodávky fytotronů projektu CEITEC (opakované)
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
07/11/2014 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
1
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
1
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
PSI (Photon Systems Instruments), spol. s r.o.
Poštovní adresa:
Koláčkova 1057/39
Obec:
Brno
PSČ:
621 00
Stát:
CZ
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
http://psi.cz/
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
2 150 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
2 150 000
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Operační program Výzkum a vývoj pro inovace (http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/op-vavpi), projekt CEITEC - Středoevropský technologický institut (registrační číslo projektu CZ.1.05/1.1.00/02.0068).
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel předmětnou zakázku na dodatečné dodávky zadal v jednacím řízení bez uveřejnění (dále jen „JŘBÚ“), a to na základě důvodů uvedených v ustanovení § 23 odst. 5 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ), kde se praví:
„V jednacím řízení bez uveřejnění může být veřejná zakázka na dodávky zadána, jestliže… b) jde o dodatečné dodávky od téhož dodavatele, s nímž již byla uzavřena smlouva, které jsou určeny jako částečná náhrada původní dodávky nebo jako rozšíření stávajícího rozsahu dodávky, a to za předpokladu, že by změna dodavatele nutila zadavatele pořizovat zboží odlišných technických parametrů, které by měly za následek neslučitelnost nebo by znamenaly nepřiměřené technické obtíže při provozu a údržbě; celková doba trvání původní smlouvy, včetně doby trvání smlouvy na dodatečné dodávky podle tohoto ustanovení, nesmí v případě veřejného zadavatele přesáhnout dobu 3 let, pokud to není odůvodněno zvláštními okolnostmi…“
Zadavatel je přesvědčen, že v daném případě byly pro použití JŘBÚ naplněny všechny shora uvedené zákonné podmínky:
a) Předně je nepochybné, že se v daném případě jedná o veřejnou zakázku na dodávky, neboť jejím předmětem je pořízení zboží formou koupě a poskytnutí souvisejících služeb spočívajících v montáži či uvedení takového zboží do provozu, které však neplní základní účel veřejné zakázky.
b) Předmětem dodatečných dodávek je náhrada osvětlení původní zakázky a její rozšíření o novou LED technologii osvětlení kultivačních komor (fytotronů). Jedná se tedy nepochybně věcně o částečnou, kvalitativně vyšší náhradu plnění, které bylo pořizováno v rámci původní zakázky, které však co do výsledku srovnatelným způsobem uspokojuje potřeby původní zakázky.
c) Zadavatel je rovněž přesvědčen, že dodatečné dodávky nelze pořídit od jiného dodavatele, neboť by to mělo za následek nekompatibilitu dodatečné dodávky s původní zakázkou a s tím spojené obtíže při provozu a údržbě, a to z následujících důvodů:
• Náhrada technologie osvětlení vyžaduje nezanedbatelný zásah do technologického a konstrukčního provedení původní zakázky, což vyžaduje mj. velmi aktivní participaci dodavatele původní zakázky.
• Kromě zřejmého rizika nekompatibility hardwarové, je neméně podstatným rizikem nekompatibilita softwarová, neboť veškeré ovládání růstových komor (fytotronů) včetně řízení růstových parametrů (teploty, relativní vlhkosti, intenzity osvětlení kultivační plochy v každém oddělení atp.) je uskutečňováno prostřednictvím centrálního řídícího systému speciálně uzpůsobeného dodavatelem původní zakázky, a to včetně vybudované hardwarové infrastruktury.
• V případě realizace dodatečné dodávky jiným dodavatelem nemůže být vzhledem k předchozím důvodům ze strany dodavatele původní zakázky garantována záruka za jakost původní dodávky, která činí 36 měsíců. Při výskytu jakékoliv závady zjištěné v průběhu záruční doby může být v důsledku roztříštěných odpovědnostních vztahů velmi problematické posouzení, čím byla závada způsobena, resp. který z různých dodavatelů bude za případné vady odpovědný.
d) Vzhledem k tomu, že kupní smlouva na dodávky původní zakázky byla uzavřena 4.12.2012 a předpokládaná realizace dodatečné zakázky je předpokládána v délce 1 měsíce, je dle zadavatele naplněna také poslední podmínka výše citovaného zákonného ustanovení, neboť celková doba trvání původní smlouvy, včetně doby trvání smlouvy na dodatečné dodávky nepřesáhne dobu 3 let.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
18/11/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA D1 - OBECNÉ ZAKÁZKY
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie

Směrnice 2004/18/ES

1) Odůvodnění použití vyjednávacího řízení bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie v souladu se směrnicí 2004/18/ES
Žádné nabídky nebo žádné vhodné nabídky v návaznosti na:
Stavební práce/dodávky/služby mohou být poskytovány pouze konkrétním dodavatelem z důvodů, které jsou:
Nákup zboží za obzvláště výhodných podmínek: