Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/6700/2015/195248/LF-1
ID ve SpSl 192155
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502010003642


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifikační číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Masarykova univerzita, Lékařská fakulta, Kamenice 5, 625 00 Brno
Tel.:
+420 549493265
K rukám:
Ing. Marek Buriška
       
E-mail:
buriska@med.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00003416
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00003416
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Stomatologický RTG přístroj CBCT s kefalostatem
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Brno
Kód NUTS CZ Kód NUTS CZ06
Kód NUTS CZ0 Kód NUTS CZ064
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového stomatologického RTG přístroje CBCT s kefalostatem pro potřeby Stomatologické kliniky LF MU (dále také „Zboží“), podrobně specifikovaná v technických podmínkách zadavatele v příloze C zadávací dokumentace a provedená za obchodních podmínek specifikovaných v příloze A zadávací dokumentace.
Předmět veřejné zakázky musí splňovat zejména veškeré požadavky příslušných právních předpisů a českých a evropských technických norem, zejména pak požadavky dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 123/2000 Sb., o zdravotnických prostředcích ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 18/1997 o mírovém využívání jaderné energie a ionizujícího záření (atomový zákon) ve znění pozdějších předpisů a příslušných prováděcích a souvisejících právních předpisů.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33110000-4
 
Další předměty
33111000-1
33111500-6
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Podrobnou definici a vymezení předmětu plnění této veřejné zakázky stanoví obchodní podmínky a technické podmínky, které jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
3 300 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  60  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Kupující neposkytne Prodávajícímu žádné zálohy.
Lhůta splatnosti faktury Prodávajícího je do 30 dnů ode dne následujícího po dni doručení bezchybné faktury do sídla Kupujícího. Smluvní strany si sjednávají, že se § 1963 Občanského zákoníku pro úpravu splatnosti faktur nepoužije a bude nahrazen ujednáními této Smlouvy.
Faktura musí být Prodávajícím doručena do 14 dnů od okamžiku splnění dodávky.
Další platební podmínky jsou uvedeny v článku 4 obchodních podmínek (návrhu smlouvy), který tvoří jako Příloha A nedílnou součást zadávací dokumentace. Kompletní zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
1) nabídka uchazeče musí být podána v českém jazyce
2) záruční lhůta 24 měsíců
3) Na záruční opravy nastoupí prodávající v místě instalace Zboží dle této Smlouvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, a to v pracovní dny v pracovní době nejpozději do 24 hodin od doručení reklamace Kupujícím.
4) Prodávající se dále zavazuje odstranit vadu a opravit Zboží a uhradit veškeré náklady s tím spojené, nejpozději do 48 hodin nebude-li nutné použít náhradní díly a do 5 dnů v případě nutnosti náhradní díly použít. Ukáže-li se, že vada je neodstranitelná, zavazuje se Prodávající bez zbytečného odkladu o této skutečnosti informovat Kupujícího a dodat Kupujícímu v co nejkratším termínu bezplatně náhradní Zboží, nejpozději však do 30 dní ode dne, kdy se o této skutečnosti Prodávající dozvěděl a převést vlastnické právo k náhradnímu Zboží na Kupujícího.
5) Prodávající je povinen po celou dobu životnosti Zboží (přístroje) minimálně však po dobu 8 let ode dne uplynutí posledního dne záruční doby za jakost dle čl. 6.1 této Smlouvy zabezpečit na výzvu Kupujícího za úplatu v ceně místně a čase obvyklé pozáruční servis včetně preventivních prohlídek, a to ve lhůtách stanovených pro záruční servis
5) bezplatný servis po dobu celé záruční lhůty v rozsahu stanovém výrobcem včetně validace a kalibrace, předepsaných preventivních prohlídek, kontrol, revizí a preventivních údržbových prací (jestliže je výrobce nebo právní předpisy ČR vyžadují), a to včetně dodání a výměny opotřebovaných či jinak znehodnocených součástí Zboží včetně veškerých oprav, dodávky náhradních dílů a dále včetně cestovného a práce servisních techniků.
Další obchodní podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který tvoří jako Příloha A nedílnou součást zadávací dokumentace. Kompletní zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Kvalifikovaným pro plnění této veřejné zakázky je dodavatel, který:
a) splní základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona
b) splní profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) b) a d) zákona

Uchazeč prokáže:
splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona předložením v souladu s ustanovením § 62 odst. 2 zákona :
-čestného prohlášení – dle § 53 odst. 1 zákona.

splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží:

a) výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, v souladu s ustanovením § 54 písm. a) zákona;
Výpis z obchodního rejstříku nesmí být v souladu s ustanovením § 57 odst. 2 zákona ke dni podání nabídky, starší 90 kalendářních dnů.
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (např. výpis z živnostenského rejstříku či živnostenský list) v souladu s ustanovením § 54 písm. b) zákona.
d) doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, je-li pro plnění veřejné zakázky nezbytná podle zvláštních právních předpisů - povolení Státního úřadu pro jadernou bezpečnost k nakládání se zdroji ionizujícího záření dle požadavků zákona č. 18/1997 Sb., atomový zákon (§ 9 odst. 1) v rozsahu a způsobem stanoveným ve vyhlášce č. 307/2002 Sb. (§ 36 odst. 1 písm. d), e) a i) – bude rovněž součástí přílohy č. 2 návrhu Kupní smlouvy

Další podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání ekonomické a finanční způsobilosti podle ustanovení § 50 odst. 1 písm. c) zákona uchazeč předloží v nabídce čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Uchazeč v tomto čestném prohlášení výslovně uvede, že má dostatečnou ekonomickou a finanční způsobilost tuto veřejnou zakázku splnit. Čestné prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
čestné prohlášení dodavatele o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
V souladu s ustanovením § 56 zákona technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který je schopen předložit:
1) dle ustanovení § 56 odst. 1 písm. a) zákona uchazeč předloží seznam významných dodávek realizovaných dodavatelem a osvědčení kupujících (zadavatelů) o řádném plnění nejvýznamnějších z nich.
2) dle ustanovení § 56 odst. 1 písm. e) zákona - vzorky, popisy nebo fotografie zboží určeného k dodání - technická dokumentace přístrojů - vyjma pracovní PC stanice (např. technický list nebo kopie z katalogu nebo manuálu přístrojů apod.). Tato technická dokumentace přístrojů nenahrazuje technickou specifikaci
3) dle ustanovení § 56 odst. 1 písm. f) zákona - doklad prokazující shodu požadovaného výrobku vydaný příslušným orgánem – prohlášení o shodě dle zákona č. 123/2000 Sb., o zdravotnických prostředcích ve znění pozdějších předpisů a příslušných prováděcích předpisů - doklad prokazující shodu nabízeného přístroje s technickými požadavky stanovenými zvláštními právními předpisy (prohlášení o shodě)
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
• ze seznamu významných dodávek a osvědčení o řádném plnění musí vyplývat údaj o tom, že dodavatel v posledních 3 letech řádně a odborně realizoval minimálně 2 významné dodávky, jejichž předmět byl stejný nebo obdobný jako je předmět této veřejné zakázky a finanční objem každé jednotlivé dodávky (položky seznamu) uvedené uchazečem do tohoto seznamu činil minimálně 1 500 000 CZK bez DPH.
• požadavek zadavatele na řádné provedení referenční dodávky posledních 3 letech je splněn tehdy, pokud předání a převzetí předmětu referenční dodávky mezi dodavatelem a kupujícím (zadavatelem) proběhlo ve 3 letech ode dne konce lhůty pro podání nabídek dle této zadávací dokumentace této veřejné zakázky.
• stejným nebo obdobným plněním se pro potřeby zadávacích podmínek této veřejné zakázky rozumí dodávka „RTG zobrazovacích přístrojů“
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Celková výše nabídkové ceny v CZK bez DPH
60
2.
Technické parametry/ požadavky
40
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2015/05
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 24/02/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 24/02/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Masarykova univerzita,Lékařská fakulta, Kamenice 5, 625 00 Brno, pavilon A17, dv.č.305
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek může být přítomen uchazeč nebo zástupce uchazeče, který se prokáže plnou mocí pro zastupování uchazeče při otevírání obálek s nabídkami, a to maximálně 2 osoby za uchazeče.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Tato veřejná zakázka je zadávána elektronicky, veškeré úkony vyjma předložení Informace o kvalifikaci a podání nabídky je nutno provádět elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.
Veškeré podmínky a informace, týkající se elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek Masarykovy univerzity včetně informací o používání elektronického podpisu, jsou dostupné na:
https://zakazky.muni.cz/data/manual/EZAK-Manual-Dodavatele.pdf
https://zakazky.muni.cz/data/manual/QCM.Podepisovaci_applet.pdf

V případě otázek týkajících se uživatelského ovládání elektronického nástroje dostupného na uvedené webové stránce https://zakazky.muni.cz kontaktujte prosím kontaktní osobu této veřejné zakázky, kterou je Ing. Marek Buriška, LF MU, tel: 549 49 3265, e-mail: buriska@med.muni.cz.
Zadavatel dodavatele upozorňuje, že pro plné využití všech možností elektronického nástroje
E-ZAK je třeba provést a dokončit tzv. registraci dodavatele pomocí zaručeného elektronického podpisu.
Zavede-li zadavatel dodavatele do elektronického nástroje E-ZAK, pak provede pouze předregistraci dodavatele a uvede u něj jako kontaktní údaje takové, které získal jako veřejně přístupné, nebo jiné vhodné kontaktní údaje. Povinností každého dodavatele je před dokončením registrace do elektronického nástroje E-ZAK své kontaktní údaje zkontrolovat a případně upravit či doplnit jiné, aktuálně platné.
Dodavatel je povinen uvést takové kontaktní údaje, na kterých bude elektronickou korespondenci zasílanou zadavatelem prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK řádně a včas přejímat. Za správnost kontaktních údajů jakož i za řádné a včasné převzetí elektronické korespondence zaslané zadavatelem prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK zodpovídá vždy dodavatel.
Veškeré písemnosti zasílané prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK se považují za řádně doručené dnem jejich doručení do uživatelského účtu adresáta v elektronickém nástroji E-ZAK. Na doručení písemnosti nemá vliv, zda byla písemnost jejím adresátem přečtena, případně, zda elektronický nástroj E-ZAK adresátovi odeslal na kontaktní emailovou adresu upozornění o tom, že na jeho uživatelský účet v elektronickém nástroji E-ZAK byla doručena nová zpráva, či nikoli.
Zadavatel v souladu s § 69 odst. 5 zákona umožňuje podání nabídek v listinné podobě i podání nabídek v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje, podrobné informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
30/01/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh