Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/27509/2015/216620/SUKB-1
ID ve SpSl 217866
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501011009715


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita, Správa Univerzitního kampusu Bohunice
Identifiakční číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Kamenice 753/5
Obec:
Brno
PSČ:
62500
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 549495070
K rukám:
Petra Heczková
       
E-mail:
heczkova@rect.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Servis zařízení vzduchotechniky a chlazení v areálu Univerzitního kampusu Bohunice
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 1 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Univerzitní kampus Bohunice, Kamenice 5 a Kamenice 3, Brno
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem plnění veřejné zakázky je provádění celoročního servisu, údržby a případných oprav vzduchotechnických zařízení, chladových agregátů, fan coilů a odtahových ventilátorů v areálu Univerzitního Kampusu Bohunice
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
39 520 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
50000000-5
 
Další předměty
50530000-9
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
14/04/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
1. Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny V rozsáhlém areálu Univerzitního kampusu Bohunice je provozováno mnoho zařízení vzduchotechniky, ledových agregátů, fan coilů a odtahových ventilátorů, u kterých je nutné zajistit pravidelný servis a potřebné opravy. Tyto servisní služby mohou provádět pouze k tomu určené specializované firmy a zadavatel není schopen tyto služby zajistit svépomoci. Je žádoucí, aby tyto služby v celém rozsáhlém areálu Univerzitního kampusu Bohunice zajištoval jeden vhodný poskytovatel požadovaných servisních činností tak, aby udržel provozuschopnost všech zařízení svěřených mu do servisu. 2. Popis předmětu veřejné zakázky Zadavatel požaduje, aby vybraný poskytovatel zajišťoval pravidelnou údržbu a servis zařízení vzduchotechniky, ledových agregátů, fan coilů a odtahových ventilátorů v areálu zadavatele v souladu s obecně platnými normami za účelem udržení dobrého technického stavu všech výše uvedených zařízení. Zadavatel dále požaduje, aby vybraný poskytovatel zajišťoval nonstop bezplatnou linku pro oznámení poruchy. Odstranění oznámených poruch bude poskytovatel povinen zajistit ve sjednaných lhůtách dle uzavřené smlouvy. Další podmínky veřejné zakázky budou uvedeny v technických podmínkách pro plnění veřejné zakázky a v dalších podmínkách stanovených zadavatelem, zejména pak obchodních a platebních. Místem plnění veřejné zakázky je areál Univerzitního kampusu Bohunice, Kamenice 5 a Kamenice 3 (pavilon A1). 3. Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele Z povahy předmětu veřejné zakázky je zřejmé, že poskytnutí požadovaných služeb je nutné pro to, aby zadavatel jako provozovatel předmětných zařízení dostál všem povinnostem, které jsou na něj kladeny zákonnými normami. K nastíněnému způsobu řešení požadovaných služeb neexistuje žádná přijatelná alternativa. Již dle popisu předmětu veřejné zakázky nelze předpokládat, že by tyto služby byl schopen zajistit zadavatel svépomoci s využitím vnitřních personálních a materiálních zdrojů. 4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky Zadavatel předpokládá, že plnění předmětu veřejné zakázky bude započato v průběhu května 2015 v závislosti na termínu ukončení zadávacího řízení. Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
13/03/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh