Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/31324/2015/220525/FF-1
ID ve SpSl 223601
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501011010492


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifiakční číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 549493429
K rukám:
Mgr. Rostislav Gnida
       
E-mail:
gnida@phil.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Dodávka IT pro projekt CARLA II
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Filozofická fakulta, Arna Nováka 1, 602 00 Brno
Kód NUTS
CZ064
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky je pořízení souboru počítačové techniky: stolní PC, monitory, notebooky, tablety, tiskárny, skenery, čtečky e-knih, externí disky, diktafony, sluchátka a pevné disky pro zálohování datového centra.

Podrobný popis předmětu veřejné zakázky bude dán technickými podmínkami pro plnění veřejné zakázky, případně dalšími podmínkami stanovenými zadavatelem, zejména pak obchodními včetně platebních. Způsob kontroly řádného naplnění potřeb zadavatele, jež je předmětnou veřejnou zakázkou sledováno, jakož i práva zadavatele v případě, že plnění veřejné zakázky nebude odpovídat kvalitě požadované zadavatelem, budou rovněž upraveny v obchodních podmínkách.



(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
15 000 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30200000-1
 
Další předměty
30213100-6
30231000-7
30232100-5
30216110-0
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
29/04/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
1) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Masarykova univerzita, se sídlem Žerotínovo nám. 617/9, 601 77 Brno, IČ: 00216224 (dále také jen „zadavatel“), zastoupená Ing. Martinem Veselým, kvestorem MU, je zadavatelem nadlimitní veřejné zakázky na dodávky ve smyslu § 8 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“), ve spojení s ustanovením § 12 odst. 1 ZVZ zadávané v souladu s ustanovením § 21 odst. 1 písm. a) ZVZ v otevřeném řízení.
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu Centrum podpory humanitních věd – CARLA. Obsahem projektu je rekonstrukce části areálu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity a vytvoření Centra podpory humanitních věd – CARLA jako prostorového a technologického zázemí pro rozvoj vědy a výzkumu. V areálu fakulty na ulici Arne Nováka byla provedena rekonstrukce historických budov A a B1 a staticky nevyhovující budova B2 byla nahrazena novostavbou s rozšířeným půdorysem suterénů. Byly tak vytvořeny podmínky pro rozvoj Centra informačních technologií a pracoviště digitalizace, rozšíření ploch pro knižní fondy, došlo k lepšímu materiálně technickému zabezpečení přednáškových místností, učeben, pracoven a knihovních prostor.
Projekt je financován z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI) v prioritní ose 4 – Infrastruktura pro výuku na vysokých školách spojenou s výzkumem.
Vedle kvalitní infrastruktury stavební a obecně počítačové (fungující a vysoce propustná datová síť, spolehlivý běh serverů a datových úložišť) je základní potřebou pracovišť situovaných v budovách Centra podpory humanitních věd – CARLA vybavení běžnou PC technikou: stolní PC a monitory, notebooky, v odůvodněných případech tablety, tiskárny, skenery, čtečky e-knih, externí disky a další drobné příslušenství podle potřeb současného odborného zaměření pracoviště.
Realizací veřejné zakázky zadavatel zajistí naplnění potřeb kvalitního technického vybavení pracovních míst pro zaměstnance a doktorské studenty (podle standardů MU), a tím vytvoří optimální technické podmínky pro rozvoj vědecko-výzkumné činnosti, výuky a doktorského studia na pracovištích situovaných v nově vybudovaných a rekonstruovaných prostorech Centra podpory humanitních věd – CARLA.
2) Popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je pořízení souboru počítačové techniky: stolní PC, monitory, notebooky, tablety, tiskárny, skenery, čtečky e-knih, externí disky, diktafony, sluchátka a pevné disky pro zálohování datového centra.
Podrobný popis předmětu veřejné zakázky bude dán technickými podmínkami pro plnění veřejné zakázky, případně dalšími podmínkami stanovenými zadavatelem, zejména pak obchodními včetně platebních. Způsob kontroly řádného naplnění potřeb zadavatele, jež je předmětnou veřejnou zakázkou sledováno, jakož i práva zadavatele v případě, že plnění veřejné zakázky nebude odpovídat kvalitě požadované zadavatelem, budou rovněž upraveny v obchodních podmínkách.
Místem plnění veřejné zakázky je Jihomoravský kraj, Brno, Filozofická fakulta, Arna Nováka 1, 602 00 Brno.

3) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
Obsahem projektu je rekonstrukce části areálu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity a vytvoření Centra podpory humanitních věd jako prostorového a technologického zázemí pro rozvoj vědy a výzkumu. Pořizovaný soubor PC techniky významně přispěje k zajištění kvalitního technického zázemí pro pracoviště situovaná v Centru podpory humanitních věd, pro vědecké pracovní týmy FF MU i pro doktorské studenty FF MU, a zásadně tak přispěje k naplnění cílů projektu Centra podpory humanitních věd – CARLA.

4) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky
Zadavatel předpokládá, že předmět veřejné zakázky bude splněn nejpozději do 31. 8. 2015.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Budou upraveny v zadávací dokumentaci.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Projekt je financován z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI) v prioritní ose 4 - Infrastruktura pro výuku na vysokých školách spojenou s výzkumem.
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
26/03/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh