Formulář 51 - Zrušení zadávacího řízení/soutěže o návrh

Název formuláře Zrušení zadávacího řízení/soutěže o návrh
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/26012/2015/215111/RMU-17
ID ve SpSl 260361
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7551011009470


1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ ÚDAJE

Název:
Masarykova univerzita
Adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní údaje:
Rektorát Masarykovy univerzity
Telefon:
+420 549496475
K rukám:
Ing. Jana Štohanzlová
       
E-mail:
stohanzlova@rect.muni.cz
Fax:
Internetová adresa (ve vhodných případech)
Obecná adresa veřejného zadavatele/sektorového zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu zadavatele (URL):
https://zakazky.muni.cz

2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE A HLAVNÍ PŘEDMĚT ČÍNNOSTI

 
včetně jejich organizačních složek
 
Veřejný zadavatel zadává veřejnou zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
 

3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI SEKTOROVÉHO ZADAVATELE

 

4) PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY/SOUTĚŽE O NÁVRH

4.1) Toto zrušení se týká
(a) veřejné zakázky na
 
 
     
     
     
4.2) Název přidělený veřejné zakázce/soutěži o návrh veřejným zadavatelem/sektorovým zadavatelem
Kancelářské ICT vybavení 101-2015
4.3) Stručný popis veřejné zakázky/soutěže o návrh
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka standardního kancelářského ICT zařízení pro Masarykovu univerzitu specifikovaného v zadávací dokumentaci a za obchodních podmínek uvedených v zadávací dokumentaci.
4.4) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (ve vhodných případech)
Hlavní předmět
30213100-6
 
Další předměty
30213300-8
30230000-0
30231000-7
30237000-9
 
 
 
 

5) DRUH ŘÍZENÍ

5) Druh zadávajícího řízení veřejné zakázky
 
 
 
 
 
 
 

6) UKONČENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY/SOUTĚŽE O NÁVRH ZRUŠENÍM

6.1 Veřejná zakázka/Soutěž o návrh byla uveřejněna v IS VZ pod evidenčním č.:
509470
dne:
12/03/2015 (dd/mm/rrrr)
6.2 Veřejná zakázka/Soutěž o návrh byla uveřejněna v Úředním věstníku EU pod evidenčním č.
2015/S 053-092533
dne:
17/03/2015 (dd/mm/rrrr)
6.3 Veřejná zakázka je rozdělena na části
 
6.4 Jde o
 
 
6.5 Stručný důvod zrušení (včetně uvedení odkazu na příslušné ustanovení § 84 zákona):
Zadavatel vyzval v souladu § 95 ZVZ dne 2. července 2015 dodavatele zařazené do „Dynamického nákupního systému pro vybrané standardní kancelářské ICT vybavení 2015“ k podání nabídky na plnění veřejné zakázky „Kancelářské ICT vybavení 101-2015“. Na plnění uvedené veřejné zakázky byly podány tři nabídky.
Zadavatel předpokládal, že realizace předmětu veřejné zakázky bude součástí projektu „Rozvoj infrastruktury pro výuku a výzkum na FI MU“, reg. č. CZ.1.05/4.1.00/04.0195, (dále jen „projekt“) financovaného v rámci Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (dále také jen „OP VaVpI“) z Evropského fondu pro regionální rozvoj a ze státního rozpočtu České republiky. Realizace předmětu veřejné zakázky byla součástí podstatné změny projektu, o kterou u poskytovatele dotace zadavatel usiloval. Na základě této změny měla být zadavateli udělena dotace na realizaci předmětu veřejné zakázky.
Zadavatel však během posouzení a hodnocení nabídek obdržel zprávu od poskytovatele dotace, že podstatná část realizace předmětu smlouvy nebude podpořena dotačními prostředky z OP VaVpI a zadavatel tedy nebude mít dostatek finančních prostředků.
Zadavatel konstatoval, že nastalou situaci považuje za důvod hodný zvláštního zřetele a rozhodl tak o zrušení zadávacího řízení k výše uvedené veřejné zakázce.

7) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ

7) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
21/07/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh