Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/62535/2015/252568/CEITEC-CŘS-1
ID ve SpSl 261536
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501010019062


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifiakční číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Centrální řídící struktura projektu CEITEC
Tel.:
+420 549498733
K rukám:
Mgr. Ing. Alena Jurnečková
       
E-mail:
alena.jurneckova@ceitec.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Upgrade Informačního systému projektu CEITEC
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 7 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Brno
Kód NUTS
CZ064
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem této veřejné zakázky jsou služby spočívající v upgrade IS CEITEC, v jehož rámci bude zrealizována výměna programové komponenty řešení využívané tzv. plánovací tabulí. Dále se bude upgrade týkat následujících funkcionalit Informačního systému projektu CEITEC:

plánování služeb v plánovací tabuli – rozšíření funkcionality pro jednotlivé správce laboratoří;

doplnění a aktualizace manažerských reportů pro využívání přístrojů o nové požadavky a strukturu dat OP VaVpI;

zjednodušení zadávání parametrů pro tvorbu rezervace a následné automatické přenesení do dalších využívaných entit;

rozšíření interface pro možnost dalšího využití dat z IS CEITEC a programové ošetření vyhledávání publikací a přiřazení potřebných parametrů, na základě kterých jsou pak data prezentovány a vytvářeny potřebné reporty.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 280 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72263000-6
 
Další předměty
48000000-8
72224100-2
72253000-3
72222300-0
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
27/08/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zakázka je zadávána a financována z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace v rámci projektu „CEITEC – středoevropský technologický institut“, registrační číslo projektu CZ.1.05/1.1.00/02.0068 (dále jen projekt). Jejím cílem je naplnění plánovaného účelu projektu, který společně připravují nejvýznamnější brněnské univerzity a výzkumné instituce, a to vybudování evropského centra excelence v oblasti věd o živé přírodě a pokročilých materiálů a technologií. Projekt má být ukončen nejpozději do 31. 12. 2015.
Vzhledem k masivnímu rozvoji využití ICT infrastruktury a také vývoji potřeb zadavatele v čase, vznikly nové požadavky na funkcionality již existujícího Informačního systému projektu CEITEC (dále jen IS CEITEC). Účelem této veřejné zakázky je proto další rozvoj IS CEITEC, který představuje technické zhodnocení již provedeného funkčního řešení IS CEITEC a jeho rozšíření o další potřebné komponenty.
Účelem této veřejné zakázky je další rozvoj IS CEITEC. Jedním ze společných výzkumných cílů projektu je mj. využití informačních a komunikačních technologií. Z toho důvodu je provoz společného informačního systému pro využití Infrastruktury a řízení Projektu jedním z hlavních milníků projektu. IS CEITEC je využíván nejen z hlediska řízení aktivit projektu a jako intranet CEITEC, ale neméně důležitou funkci plní pro Sdílené laboratoře, rezervaci přístrojů, vedení přístrojových deníků, reporting pro MŠMT atd. Jde tedy o nezbytný nástroj projektu, umožňující koordinovanou realizaci aktivit šesti partnerských institucí.
Realizace předmětu veřejné zakázky výrazně tak přispěje k naplnění potřeb zadavatele tím, že sebou přinese zvýšení efektivity a profesionality řízení chodu výzkumného centra CEITEC, zejména jeho složek využití infrastruktury a také hodnocení vědeckých výsledků. Tímto se centrum posune blíž západním standardům a bude tak moci lépe naplňovat cíle projektu, tzn. stát se centrem excelentní vědy, jak je definováno v Technickém annexu projektu (zejména kapitola I. a také V.).
Předmět veřejné zakázky bude realizován do konce roku 2015, na základě smlouvy, která bude s vybraným uchazečem uzavřena po ukončení zadávacího řízení.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Operační program Výzkum a vývoj pro inovace (http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/op-vavpi), projekt CEITEC - Středoevropský technologický institut (registrační číslo projektu CZ.1.05/1.1.00/02.0068).
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
Zadávací řízení výše popsaného předmětu plnění proběhne v souladu s ustanovením § 23, odst. 4, písm. a) ve spojení s ustanovením § 34 ZVZ v jednacím řízení bez uveřejnění (dále jen „JŘBU“). Podle ustanovení § 23 odst. 4 písm. a) ZVZ může Zadavatel zadat veřejnou zakázku v jednacím řízení bez uveřejnění rovněž tehdy, jestliže veřejná zakázka může být splněna z technických či uměleckých důvodů, z důvodu ochrany výhradních práv nebo z důvodů vyplývajících ze zvláštního právního předpisu pouze určitým dodavatelem.
Zadavatelem byla identifikována potřeba dalšího rozvoje IS CEITEC, který byl pro projekt vytvořen a jeho provoz je realizován společností GEMMA Systems, spol. s r.o., sídlem Vídeňská 181/102i, 619 00 Brno, IČ: 60710772 (dále jen původní dodavatel), na základě původního otevřeného výběrového řízení. Zadavatel se domnívá, že nově požadované služby svým charakterem naplňují podmínky výše uvedeného ustanovení a svůj postup zdůvodňuje níže.
Oprávněnost použití JŘBU pro zadání předmětné veřejné zakázky původnímu dodavateli IS CEITEC spatřuje Zadavatel jednak v důvodech ryze technických, kdy vzhledem k detailní znalosti informačního systému včetně veškerých vstupních dat získaných a zpracovaných ve fázi analýzy a implementace IS CEITEC, je totiž původní dodavatel z technického hlediska jediným možným dodavatelem schopným rozšíření či úprav tohoto systému. Realizace těchto služeb jiným dodavatelem by ve svém důsledku znamenala technickou nepropojitelnost původního plnění a nově poptávaného plnění.
Dále z důvodů ekonomických, hrozby zásahu do autorských práv a také zániku záruky v případě externích modifikací či doplňků do IS CEITEC bez předchozího písemného souhlasu původního dodavatele. Nelze důvodně předpokládat, že by k udělení takového souhlasu ze strany původního dodavatele došlo, a to i s ohledem na skutečnost, že původní dodavatel v souladu s uzavřenou smlouvou provádí po dobu pěti let po uvedení systému do provozu jeho administraci.
V souladu s principy efektivnosti, hospodárnosti a účelnosti a především s ohledem na udržení plnohodnotného provozu IS CEITEC do konce realizační fáze projektu a posléze po celé období jeho udržitelnosti, stejně jako s ohledem na zachování záruky a eliminaci potenciálního rizika nefunkčnosti či poruchovosti a v důsledku toho znesnadnění či dlouhodobé znemožnění práce v IS CEITEC a tudíž nenaplnění vytyčených cílů projektu, se zadavatel rozhodl, že jediným dodavatelem, který dokáže předmět veřejné zakázky splnit je spol. GEMMA Systems, spol. s r.o. V souladu s § 23 odst. 4 písm. a) ZVZ tak bude zadávací řízení vedeno pouze s jedním zájemcem.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
27/07/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh