obsah
|
zápatí
Masarykova univerzita
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
Upgrade Informačního systému projektu CEITEC
»
Lhůta pro podání nabídky
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Lhůta pro podání nabídky
Reference number in the filing service
MU-ZAK/75967/2015/266246/CEITEC-CŘS-12
Identifier in filing service
288224
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Upgrade Informačního systému projektu CEITEC
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou služby spočívající v upgrade Informačního systému projektu CEITEC (dále IS CEITEC), v jehož rámci bude zrealizována výměna programové komponenty řešení využívané tzv. plánovací tabulí. Stávající technologie Microsoft Silverlight využívaná plánovací tabulí není dále společností Microsoft rozvíjena a podporována. Dále se bude upgrade týkat následujících funkcionalit IS CEITEC: rozšíření funkcionality pro plánování služeb v plánovací tabuli pro jednotlivé správce laboratoří; doplnění a aktualizace manažerských reportů pro využívání přístrojů o nové požadavky a strukturu dat OP VaVpI (např. pro účely zpracování zprávy o věcném pokroku projektu); zjednodušení zadávání parametrů pro tvorbu rezervace a následné automatické přenesení do dalších využívaných entit; rozšíření interface pro možnost dalšího využití dat z IS CEITEC a programové ošetření vyhledávání publikací a přiřazení potřebných parametrů, na základě kterých jsou pak data prezentována a jsou vytvářeny potřebné reporty.
Předmět veřejné zakázky je podrobně popsán v zadávací dokumentaci.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
podatelnu Rektorátu Masarykovy univerzity, Žerotínovo náměstí 9, 601 77 Brno, nebo elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK
Kontakt:
Mgr. Ing. Alena Jurnečková, tel.: +420 549 49 8733, e-mail: alena.jurneckova@ceitec.cz
Mgr. Jana Zikmundová, tel: +420 549 49 3411, e-mail: jana.zikmundova@ceitec.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
Zadávací řízení proběhne v souladu s ustanovením § 23, odst. 4, písm. a) ve spojení s ustanovením § 34 ZVZ v jednacím řízení bez uveřejnění. Zadavatelem byla identifikována potřeba dalšího rozvoje IS CEITEC, který byl pro projekt vytvořen a jeho provoz je realizován společností GEMMA Systems, spol. s r.o., sídlem Vídeňská 181/102i, 619 00 Brno, IČ: 60710772. Ta je jediným dodavatelem, který dokáže předmět této veřejné zakázky splnit a v souladu s § 23 odst. 4 písm. a) ZVZ tak bude zadávací řízení vedeno pouze s jedním zájemcem.
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
01. 10. 2015 09:00
Počátek běhu lhůt:
28. 08. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Masarykova univerzita
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software