obsah
|
zápatí
Masarykova univerzita
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Upgrade Informačního systému projektu CEITEC
»
Lhůta pro podání nabídky
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Lhůta pro podání nabídky
Číslo jednací ve SpSl
MU-ZAK/75967/2015/266246/CEITEC-CŘS-12
ID ve SpSl
288224
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Upgrade Informačního systému projektu CEITEC
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou služby spočívající v upgrade Informačního systému projektu CEITEC (dále IS CEITEC), v jehož rámci bude zrealizována výměna programové komponenty řešení využívané tzv. plánovací tabulí. Stávající technologie Microsoft Silverlight využívaná plánovací tabulí není dále společností Microsoft rozvíjena a podporována. Dále se bude upgrade týkat následujících funkcionalit IS CEITEC: rozšíření funkcionality pro plánování služeb v plánovací tabuli pro jednotlivé správce laboratoří; doplnění a aktualizace manažerských reportů pro využívání přístrojů o nové požadavky a strukturu dat OP VaVpI (např. pro účely zpracování zprávy o věcném pokroku projektu); zjednodušení zadávání parametrů pro tvorbu rezervace a následné automatické přenesení do dalších využívaných entit; rozšíření interface pro možnost dalšího využití dat z IS CEITEC a programové ošetření vyhledávání publikací a přiřazení potřebných parametrů, na základě kterých jsou pak data prezentována a jsou vytvářeny potřebné reporty.
Předmět veřejné zakázky je podrobně popsán v zadávací dokumentaci.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
podatelnu Rektorátu Masarykovy univerzity, Žerotínovo náměstí 9, 601 77 Brno, nebo elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK
Kontakt:
Mgr. Ing. Alena Jurnečková, tel.: +420 549 49 8733, e-mail: alena.jurneckova@ceitec.cz
Mgr. Jana Zikmundová, tel: +420 549 49 3411, e-mail: jana.zikmundova@ceitec.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení:
Ne
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
Zadávací řízení proběhne v souladu s ustanovením § 23, odst. 4, písm. a) ve spojení s ustanovením § 34 ZVZ v jednacím řízení bez uveřejnění. Zadavatelem byla identifikována potřeba dalšího rozvoje IS CEITEC, který byl pro projekt vytvořen a jeho provoz je realizován společností GEMMA Systems, spol. s r.o., sídlem Vídeňská 181/102i, 619 00 Brno, IČ: 60710772. Ta je jediným dodavatelem, který dokáže předmět této veřejné zakázky splnit a v souladu s § 23 odst. 4 písm. a) ZVZ tak bude zadávací řízení vedeno pouze s jedním zájemcem.
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
01. 10. 2015 09:00
Počátek běhu lhůt:
28. 08. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Masarykova univerzita
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software