Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/21242/2016/339544/LF-1
ID ve SpSl 351362
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601010033258


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifiakční číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Masarykova univerzita, Lékařská fakulta, Kamenice 5, 625 00 Brno
Tel.:
+420 549493265
K rukám:
Ing. Marek Buriška
       
E-mail:
buriska@med.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Audiovizuální vybavení/technika pro simulační techniku Anesteziologicko-resuscitační kliniky LF MU III
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Brno
Kód NUTS
CZ
Kód NUTS
CZ06
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
CZ064
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky je dodávka audiovizuálního vybavení/ techniky pro Anesteziologicko-resuscitační kliniku Lékařské fakulty Masarykovy univerzity, která bude doplňovat a propojovat stávající simulační techniku. Předmět veřejné zakázky zahrnuje rovněž seznámení uživatelů s obsluhou, dopravu a instalaci v místě plnění.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
660 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
32321200-1
 
Další předměty
32330000-5
32340000-8
33197000-7
30213000-5
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
29/03/2016 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Audiovizuální vybavení/ technika pro simulační techniku Anesteziologicko-resuscitační kliniky LF MU:
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky dle vyhlášky 232/2012 Sb.
Náležitosti dle §1:
a) V rámci svého poslání zadavatel, kterým je Lékařská fakulta Masarykovy univerzity, svobodně a samostatně uskutečňuje vzdělávací, vědeckou, výzkumnou, vývojovou a činnost doplňkovou v oblasti lékařství. Zadavatel potřebuje předmět veřejné zakázky k celkovému zkvalitnění a zefektivnění systému praktické pregraduální výuky v oblasti intenzivní péče zvláště akutních stavů ve všech klinických oborech medicíny.
b) Předmětem veřejné zakázky je dodávka audiovizuálního vybavení/ techniky pro Anesteziologicko-resuscitační kliniku Lékařské fakulty Masarykovy univerzity, která bude doplňovat a propojovat stávající simulační techniku (propojení simulátorů a místností, ve kterých bude probíhat simulace) a umožní tak, provádět ucelenou simulační výuku, která bude zvláště spočívat v provádění předem připravených scénářů klinických situací samostatně studenty s následným rozborem.
c) Pořízení audiovizuálního vybavení/ technika pro simulační techniku zásadním způsobem přispěje ke zkvalitnění, zefektivnění a modernizaci výukového procesu v oblasti intenzivní péče, který se již v současnosti neobejde bez zapojení nových technologií. Zvolená technologie simulací klinických situací interaktivním a virtuální způsobem (zapojením audiovizuální techniky) představuje přístup, umožňující zdokonalování praktických dovedností a kompetencí všech studentů, a to bez rizika ohrožení pacientů.
d) Zadavatel předpokládání uzavření smlouvy v 2. čtvrtletí roku 2016 se zahájením plnění ihned po podpisu smlouvy s dokončením do 60 dnů od podpisu smlouvy.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
26/02/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh