Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/51854/2016/371015/LF-1
ID ve SpSl 393915
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602020036928


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifikační číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Masarykova univerzita, Lékařská fakulta, Kamenice 5, 625 00 Brno
Tel.:
+420 549493265
K rukám:
Ing. Marek Buriška
       
E-mail:
buriska@med.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00004219
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00004219
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Hmotnostní spektrometr typu trojitý kvadrupól s kapalinovou chromatografií
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Brno
Kód NUTS CZ Kód NUTS CZ06
Kód NUTS CZ0 Kód NUTS CZ064
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového laboratorního přístroje - hmotnostního spektrometru typu trojitý kvadrupól s kapalinovou chromatografií pro potřeby Biochemického ústavu LF MU (dále také „Zboží“), podrobně specifikovaná v technických podmínkách zadavatele v příloze C zadávací dokumentace a provedená za obchodních podmínek specifikovaných v příloze A zadávací dokumentace.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
38433100-0
 
Další předměty
38433000-9
38432200-4
38432000-2
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Podrobnou definici a vymezení předmětu plnění této veřejné zakázky stanoví obchodní podmínky a technické podmínky, které jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
3 305 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  60  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Kupující neposkytne Prodávajícímu žádné zálohy.
Lhůta splatnosti faktury Prodávajícího je 30 dnů ode dne následujícího po dni doručení bezchybné faktury do sídla Kupujícího. Smluvní strany si sjednávají, že se § 1963 Občanského zákoníku pro úpravu splatnosti faktur nepoužije a bude nahrazen ujednáními této Smlouvy.
Faktura musí být Prodávajícím doručena do 14 dnů od okamžiku splnění dodávky.
Další platební podmínky jsou uvedeny v článku 4 obchodních podmínek (návrhu smlouvy), který tvoří jako Příloha A nedílnou součást zadávací dokumentace. Kompletní zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
1) nabídka uchazeče musí být podána v českém jazyce
2) Na záruční opravy nastoupí prodávající v místě instalace Zboží dle této Smlouvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, a to v pracovní dny v pracovní době nejpozději do 2 pracovního dne od doručení reklamace Kupujícím.
3) Prodávající se dále zavazuje odstranit vadu a opravit Zboží a uhradit veškeré náklady s tím spojené, nejpozději do 10 dnů. Lhůta pro odstranění vad počíná běžet okamžikem doručení reklamace Kupujícího. V případě, že charakter, závažnost a rozsah vady neumožní lhůtu k odstranění vady Prodávajícímu splnit, může být písemně dohodnuta přiměřeně delší lhůta.
4) Prodávající je povinen po celou dobu životnosti Zboží (přístroje) minimálně však po dobu 5 let ode dne uplynutí posledního dne záruční doby za jakost dle čl. 6.1 této Smlouvy zabezpečit na výzvu Kupujícího za úplatu v ceně místně a čase obvyklé pozáruční servis včetně preventivních prohlídek, a to ve lhůtách stanovených pro záruční servis
5) bezplatný servis po dobu celé záruční lhůty v rozsahu stanovém výrobcem včetně validace a kalibrace, předepsaných preventivních prohlídek, kontrol, revizí a preventivních údržbových prací (jestliže je výrobce nebo právní předpisy ČR vyžadují nebo pokud jimi Prodávající podmiňuje platnost záruky), a to včetně dodání a výměny opotřebovaných či jinak znehodnocených součástí Zboží včetně veškerých oprav, dodávky náhradních dílů a dále včetně cestovného a práce servisních techniků.
Náklady vyplývající z běžného provozního opotřebení součástí Zboží nese Kupující. Za tyto náklady se považuje výměna těch spotřebních dílů, které podléhají běžnému provoznímu opotřebení vyplývajícího z použití Zboží.

Další obchodní podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který tvoří jako Příloha A nedílnou součást zadávací dokumentace. Kompletní zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Kvalifikovaným pro plnění této veřejné zakázky je dodavatel, který:
a) splní základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona
b) splní profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) zákona

Uchazeč prokáže:
splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona předložením v souladu s ustanovením § 62 odst. 2 zákona :
-čestného prohlášení – dle § 53 odst. 1 zákona.

splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží:

a) výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, v souladu s ustanovením § 54 písm. a) zákona;
Výpis z obchodního rejstříku nesmí být v souladu s ustanovením § 57 odst. 2 zákona ke dni podání nabídky, starší 90 kalendářních dnů.
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (např. výpis z živnostenského rejstříku či živnostenský list) v souladu s ustanovením § 54 písm. b) zákona.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání ekonomické a finanční způsobilosti podle ustanovení § 50 odst. 1 písm. c) zákona uchazeč předloží v nabídce čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Uchazeč v tomto čestném prohlášení výslovně uvede, že má dostatečnou ekonomickou a finanční způsobilost tuto veřejnou zakázku splnit. Čestné prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
čestné prohlášení dodavatele o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
V souladu s ustanovením § 56 zákona technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který je schopen předložit:
1) dle ustanovení § 56 odst. 1 písm. a) zákona uchazeč předloží seznam významných dodávek realizovaných dodavatelem a osvědčení kupujících (zadavatelů) o řádném plnění nejvýznamnějších z nich.
2) dle ustanovení § 56 odst. 1 písm. e) zákona - vzorky, popisy nebo fotografie zboží určeného k dodání - oficiální technická a obrazová dokumentace přístrojů (např. technický list výrobce nebo kopie z katalogu nebo manuálu přístrojů apod.) - vyjma pracovní PC stanice a monitorů. Tato technická dokumentace přístrojů nenahrazuje technickou specifikaci - bude rovněž součástí přílohy č. 2 návrhu Kupní smlouvy
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
• ze seznamu významných dodávek a osvědčení o řádném plnění musí vyplývat údaj o tom, že dodavatel v posledních 3 letech řádně a odborně realizoval minimálně 3 významné dodávky, jejichž předmět byl stejný nebo obdobný jako je předmět této veřejné zakázky a finanční objem každé jednotlivé dodávky (položky seznamu) uvedené uchazečem do tohoto seznamu činil minimálně 1 800 000 CZK bez DPH.
• požadavek zadavatele na řádné provedení referenční dodávky v posledních 3 letech je splněn tehdy, pokud předání a převzetí předmětu referenční dodávky mezi dodavatelem a kupujícím (zadavatelem) proběhlo ve 3 letech ode dne konce lhůty pro podání nabídek dle této zadávací dokumentace této veřejné zakázky.
• stejným nebo obdobným plněním se pro potřeby zadávacích podmínek této veřejné zakázky rozumí dodávka „LC-MS přístroje (hmotnostního spektrometru) nebo přístroje, jehož kompatibilní funkční součástí byl LC-MS přístroj (hmotnostní spektrometr)“
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Celková výše nabídkové ceny v CZK bez DPH
80
2.
Technické parametry - Citlivost v ESI+ MRM
10
3.
Délka záruční doby
10
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MU-ZAK/51854/2016/371015/LF
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 19/07/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 19/07/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Masarykova univerzita,Lékařská fakulta, Kamenice 5, 625 00 Brno, pavilon A17, dv.č.305
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek může být přítomen uchazeč nebo zástupce uchazeče, který se prokáže plnou mocí pro zastupování uchazeče při otevírání obálek s nabídkami, a to maximálně 2 osoby za uchazeče.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Tato veřejná zakázka je zadávána elektronicky, veškeré úkony vyjma předložení Informace o kvalifikaci a podání nabídky je nutno provádět elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.
Veškeré podmínky a informace, týkající se elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek Masarykovy univerzity včetně informací o používání elektronického podpisu, jsou dostupné na:
https://zakazky.muni.cz/data/manual/EZAK-Manual-Dodavatele.pdf
https://zakazky.muni.cz/data/manual/QCM.Podepisovaci_applet.pdf

V případě otázek týkajících se uživatelského ovládání elektronického nástroje dostupného na uvedené webové stránce https://zakazky.muni.cz kontaktujte prosím kontaktní osobu této veřejné zakázky, kterou je Ing. Marek Buriška, LF MU, tel: 549 49 3265, e-mail: buriska@med.muni.cz.
Zadavatel dodavatele upozorňuje, že pro plné využití všech možností elektronického nástroje
E-ZAK je třeba provést a dokončit tzv. registraci dodavatele pomocí zaručeného elektronického podpisu.
Zavede-li zadavatel dodavatele do elektronického nástroje E-ZAK, pak provede pouze předregistraci dodavatele a uvede u něj jako kontaktní údaje takové, které získal jako veřejně přístupné, nebo jiné vhodné kontaktní údaje. Povinností každého dodavatele je před dokončením registrace do elektronického nástroje E-ZAK své kontaktní údaje zkontrolovat a případně upravit či doplnit jiné, aktuálně platné.
Dodavatel je povinen uvést takové kontaktní údaje, na kterých bude elektronickou korespondenci zasílanou zadavatelem prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK řádně a včas přejímat. Za správnost kontaktních údajů jakož i za řádné a včasné převzetí elektronické korespondence zaslané zadavatelem prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK zodpovídá vždy dodavatel.
Veškeré písemnosti zasílané prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK se považují za řádně doručené dnem jejich doručení do uživatelského účtu adresáta v elektronickém nástroji E-ZAK. Na doručení písemnosti nemá vliv, zda byla písemnost jejím adresátem přečtena, případně, zda elektronický nástroj E-ZAK adresátovi odeslal na kontaktní emailovou adresu upozornění o tom, že na jeho uživatelský účet v elektronickém nástroji E-ZAK byla doručena nová zpráva, či nikoli.
Zadavatel v souladu s § 69 odst. 5 zákona umožňuje podání nabídek v listinné podobě i podání nabídek v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje, podrobné informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
24/06/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh