a) Popis potřeb, které mají být splněním VZ naplněny:
V rámci svého poslání zadavatel, kterým je Lékařská fakulta Masarykovy univerzity, svobodně a samostatně uskutečňuje vzdělávací, vědeckou, výzkumnou, vývojovou a doplňkovou činnost v oblasti lékařství. Zadavatel potřebuje předmět veřejné zakázky k celkovému zkvalitnění a zefektivnění simulační výuky a systému praktické výuky, výzkumu a klinické praxe zejména v oblasti intenzivní, urgentní medicíny a anestezie, vzhledem ke značné limitaci v případě možností praktické výuky u pacientů.
b) Popis předmětu veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nových přístrojů – simulátorů a souvisejícího vybavení pro potřeby příslušných pracovišť LF MU pro jednotlivé části této veřejné zakázky podrobně specifikovaná v zadávacích podmínkách.
Veřejná zakázka bude rozdělena na tyto čtyři samostatné části:
část č. 1 VZ Celotělový pacientský simulátor se simulovanými i reálně měřitelnými pato/fyziologickými parametry i reálně měřitelnými parametry a projevy
část č. 2 VZ Pokročilý pacientský simulátor malého dítěte
část č. 3 VZ Simulátor dospělého člověka pro nácvik rozšířené KPR včetně zajištění dýchacích cest a defibrilace
část č. 4 VZ Simulátory – různé simulátory
Simulátory poslouží k správnému zafixování přístupu studentů k pacientovi v kritickém stavu, který může nastat z nejrůznějších příčin, s nimiž by se studenti v běžném provozu pravděpodobně nesetkali. Zejména se jedná o simulaci v oblasti akutní medicíny, zajištění dýchacích cest, dýchacího a kardiovaskulárního systému.
c) Popis vzájemného vztahu předmětu VZ a potřeb zadavatele:
Simulátory budou sloužit k nácviku zapojení jednotlivých dovedností a vědomostí spolu s celkovým přístupem k pacientovi a výuky interakce a spolupráce studentů v jednotlivých klinických situacích. Zapojení simulátorů do výuky umožňuje mnohem lépe zdokumentovat reálné uplatnění vědomostí, schopností a jejich individuální rozdíly. S tím souvisí zhodnocení rozhodování a profesionality v simulovaných „reálných“ klinických situacích s neopakovatelnou možností vyzkoušet si, jak reagují studenti na neočekávané, život ohrožující stavy či simulované komplikace. V současné době představuje simulační výuka moderní a z literárně uváděných zkušeností vyplývá, že i velice efektivní způsob výuky na lékařských fakultách po celém světě. Vzhledem ke značné limitaci praktické výuky u pacientů a dobrou zkušeností s efektivitou simulační výuky, je jeho zapojení do výuky žádoucí. Vybavení pracoviště simulační technikou v podobě pacientských simulátorů má přímou vazbu na dlouhodobý záměr rozvoje Lékařské fakulty Masarykovy univerzity.
d) Předpokládaný termín splnění VZ: Doba dodání přístroje od podpisu smlouvy, případně nejzazší termín do kdy musí být přístroj dodán
Zadavatel předpokládání uzavření smluv pro jednotlivé části ve 3. čtvrtletí roku 2016 se zahájením plnění ihned po podpisu smlouvy a s dodáním (dokončením) od 30 do 60 dnů od podpisu smlouvy, dle jednotlivých druhů simulátorů.
|