1) nabídka uchazeče musí být podána v českém jazyce
2) Na záruční opravy nastoupí prodávající v místě instalace Zboží dle této Smlouvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, a to v pracovní dny v pracovní době nejpozději do 5 pracovního dne od doručení reklamace Kupujícím.
3) Prodávající se dále zavazuje odstranit vadu a opravit Zboží a uhradit veškeré náklady s tím spojené, nejpozději do 20 dnů. Lhůta pro odstranění vad počíná běžet okamžikem doručení reklamace Kupujícího. V případě, že charakter, závažnost a rozsah vady neumožní lhůtu k odstranění vady Prodávajícímu splnit, může být písemně dohodnuta přiměřeně delší lhůta.
4) Prodávající je povinen po celou dobu životnosti Zboží (přístroje) minimálně však po dobu 5 let ode dne uplynutí posledního dne záruční doby za jakost dle čl. 6.1 této Smlouvy zabezpečit na výzvu Kupujícího za úplatu v ceně místně a čase obvyklé pozáruční servis včetně preventivních prohlídek, a to ve lhůtách stanovených pro záruční servis
5) bezplatný servis po dobu celé záruční lhůty v rozsahu stanovém výrobcem včetně validace a kalibrace, předepsaných preventivních prohlídek, kontrol, revizí a preventivních údržbových prací (jestliže je výrobce nebo právní předpisy ČR vyžadují nebo pokud jimi Prodávající podmiňuje platnost záruky), a to včetně dodání a výměny opotřebovaných či jinak znehodnocených součástí Zboží včetně veškerých oprav, dodávky náhradních dílů a dále včetně cestovného a práce servisních techniků.
Náklady vyplývající z běžného provozního opotřebení součástí Zboží nese Kupující. Za tyto náklady se považuje výměna těch spotřebních dílů, které podléhají běžnému provoznímu opotřebení vyplývajícího z použití Zboží.
Další obchodní podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který tvoří jako Příloha A nedílnou součást zadávací dokumentace. Kompletní zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele
|