Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/70475/2016/390074/LF-1
ID ve SpSl 408600
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601010044108


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifiakční číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Masarykova univerzita, Lékařská fakulta, Kamenice 5, 625 00 Brno
Tel.:
+420 549493265
K rukám:
Ing. Marek Buriška
       
E-mail:
buriska@med.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Dentální virtuální 3D simulátory
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Brno
Kód NUTS
CZ
Kód NUTS
CZ06
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
CZ064
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 2 kusů nových Dentálních virtuálních 3D simulátorů pro Stomatologickou kliniku Lékařské fakulty Masarykovy univerzity včetně seznámení uživatelů s obsluhou, dopravou a instalací v místě plnění.

Dentální virtuální 3D simulátory budou sloužit jako komponenta k již dříve zakoupeným stávajícím dentálním simulačním jednotkám KaVo 5197 DSE clinical, od výrobce KaVo Dental Gmbh, které již má zadavatel v majetku. Z důvodu zachování stávajících investic zadavatel požaduje, aby požadované Dentální virtuální 3D simulátory byly plně kompatibilní a umožnovaly plné napojení právě na dentální simulační jednotky KaVo 5197 DSE clinical, od výrobce KaVo Dental Gmbh.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
 
nebo rozsah: mezi
2 150 000
a
2 500 000
 
 
 
Měna:
CZK
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
38970000-5
 
Další předměty
33130000-0
51412000-3
33197000-7
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
10/09/2016 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
a) Popis potřeb, které mají být splněním VZ naplněny:
V rámci svého poslání zadavatel, kterým je Lékařská fakulta Masarykovy univerzity, svobodně a samostatně uskutečňuje vzdělávací, vědeckou, výzkumnou, vývojovou a doplňkovou činnost v oblasti lékařství/zubního lékařství. Odborná úroveň studentů lékařské fakulty je odrazem jak teoretické, tak především praktické kvality výuky. Zadavatel potřebuje předmět veřejné zakázky k celkovému zkvalitnění a zefektivnění systému praktické výuky v oblasti stomatologie (zubního lékařství). Dentální virtuální 3D simulátory představují cvičný tréninkový systém, který umožňuje simulaci celé řady preparací zubů a nácvik pracovních postupů v reálném čase, a to včetně hodnocení a zpětné vazby jak studentovi, tak i jeho učiteli.

b) Popis předmětu veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 2 ks nových dentálních virtuálních 3D simulátorů s počítačem, monitorem, pracovním skenerem a speciální koncovkou pro Stomatologickou kliniku Lékařské fakulty Masarykovy univerzity včetně seznámení uživatelů s obsluhou, dopravou a instalací v místě plnění. Dentální virtuální 3D simulátory zajistí nezbytnou digitalizaci a modernizaci stomatologických preparací pro potřeby výuky, výzkumu a klinické praxe, a to ve smyslu praktickém při preparacích zubů pro jednotlivé typy výplní u dospělých i u dětí, preparacích na korunky všech typů a zavádění implantátů. Tyto virtuální simulátory umožňují zpětnou vazbu, a to jak pro studenta, tak i pro učitele a bude doplněný o RTG atlas a atlas pracovních postupů.
Dentální virtuální 3D simulátory budou sloužit jako komponenta k již dříve zakoupeným stávajícím dentálním simulačním jednotkám KaVo 5197 DSE clinical, od výrobce KaVo Dental Gmbh, které již má zadavatel v majetku. Z důvodu zachování stávajících investic zadavatel požaduje, aby požadované Dentální virtuální 3D simulátory byly plně kompatibilní a umožnovaly plné napojení právě na dentální simulační jednotky KaVo 5197 DSE clinical, od výrobce KaVo Dental Gmbh.

c) Popis vzájemného vztahu předmětu VZ a potřeb zadavatele:
Mezi nejčastěji používané výukové metody ve stomatologii řadíme práci studenta na dentální simulátorech různých druhů. Všechny typy dentálních simulátorů, které Stomatologická klinika dosud vlastní jsou klasické typy simulátorů bez digitalizace, okamžitého vyhodnocování situace a možnosti zpětné vazby a „on-line“ oprav studentovy preparace v reálném čase. Digitální simulátory umožní studentovi pracovat „pod dohledem“, počítačové vybavení pravidelně vyhodnocuje studentovy chyby a ukazuje mu možnosti korekce pod učitelovým dohledem. Virtuální simulátory jsou nezbytnou součástí moderních dentálních (stomatologických) škol a slouží nejenom ke zlepšení praktických znalostí studenta, ale i k okamžité korekci jeho práce, mezinárodní standardizaci výuky a mohly by umožnit uznávání diplomu našich studentů/zubních lékařů v zahraničí. V USA jsou povinnou výbavou všech dentálních škol od srpna 2015. Virtuální 3D simulátory zásadním způsobem přispějí ke zkvalitnění, zefektivnění a modernizaci výukového procesu v oblasti stomatologie/zubního lékařství na LF MU, který se již v současnosti neobejde bez zapojení nových technologií a metod.
Dentální virtuální simulátor umožní studentům získat pomocí virtuální reality nezbytné dovednosti. Zapojení dentálních virtuálních simulátorů do výuky umožňuje mnohem lépe zdokumentovat reálné uplatnění vědomostí, schopností a jejich individuální rozdíly.
Vzhledem ke značné limitaci praktické výuky u pacientů a s efektivitou simulační výuky, je zapojení dentálních virtuálních simulátorů do výuky žádoucí. Vybavení pracoviště simulační technikou v podobě dentálních virtuálních simulátorů má přímou vazbu na dlouhodobý záměr rozvoje Lékařské fakulty Masarykovy univerzity.

d) Zadavatel předpokládání uzavření smlouvy ve 4. čtvrtletí roku 2016 se zahájením plnění ihned po podpisu smlouvy s dodáním (dokončením) do 90 dnů ode dne následujícího po dni zveřejnění této Smlouvy v Registru smluv.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
10/08/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh