obsah
|
zápatí
Masarykova univerzita
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Obměna tiskáren pro studenty CPS a UPS
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce č. 2
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce č. 2
Číslo jednací ve SpSl
MU-ZAK/44385/2018/677244/ÚVT-11
ID ve SpSl
840378
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Obměna tiskáren pro studenty CPS a UPS
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 20 kusů velkokapacitních multifunkčních tiskáren na lokality Masarykovy univerzity ve městě Brně. Předmět veřejné zakázky zahrnuje montáž a instalaci včetně zapojení a oživení v systému centralizovaného řešení SafeQ, který je Masarykova univerzita oprávněna využívat a se kterým musí být dodané tiskárny kompatibilní.
S vybraným dodavatelem bude podepsána zároveň servisní smlouva na následné poskytování servisních služeb po dobu 60 měsíců. Podmínky pro tyto služby jsou stanoveny samostatnou servisní smlouvou a nebudou hrazeny z dotačních prostředků..
Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou součástí přílohy zadávací dokumentace
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
06.06.2018 14:00
Datum zahájení:
11.05.2018 18:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Masarykova univerzita
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software