Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce č. 3
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/44385/2018/677244/ÚVT-13
ID ve SpSl 841022



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Obměna tiskáren pro studenty CPS a UPS
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka 20 kusů velkokapacitních multifunkčních tiskáren na lokality Masarykovy univerzity ve městě Brně. Předmět veřejné zakázky zahrnuje montáž a instalaci včetně zapojení a oživení v systému centralizovaného řešení SafeQ, který je Masarykova univerzita oprávněna využívat a se kterým musí být dodané tiskárny kompatibilní.
S vybraným dodavatelem bude podepsána zároveň servisní smlouva na následné poskytování servisních služeb po dobu 60 měsíců. Podmínky pro tyto služby jsou stanoveny samostatnou servisní smlouvou a nebudou hrazeny z dotačních prostředků..
Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou součástí přílohy zadávací dokumentace
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 18.06.2018 14:00
Datum zahájení: 11.05.2018 18:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: