Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 8137923


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Rektorát Masarykovy univerzity
Tel.:
+420 549493429
K rukám:
Rostislav Gnida
       
E-mail:
gnida@rect.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00000357
Elektronický přístup k informacím (URL):
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Interiérové vybavení pro projekt CETOCOEN reg. č. CZ 1.05/2.1.00/01.0001
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS CZ064
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (nábytku, laboratorního nábytku) pro stavbu CETOCOEN – pavilon A29 v Univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně – Bohunicích za zadavatelem specifikovaných technických a obchodních podmínek.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39160000-1
 
Další předměty
39130000-2
39180000-7
39141000-2
39000000-2
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (nábytku, laboratorního nábytku) pro stavbu CETOCOEN – pavilon A29 v Univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně – Bohunicích za zadavatelem specifikovaných technických a obchodních podmínek
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
22 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
22/02/2012 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Plnění veřejné zakázky je požadováno za obchodních podmínek (včetně platebních podmínek) specifikovaných v návrhu smlouvy obsaženém v příloze A zadávacích podmínek. Obchodní podmínky jsou pro uchazeče závazné a nemohou být žádným způsobem měněny či doplňovány.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kval. předpoklady splní dodavatel, který způsobem stanoveným § 53 odst. 2 ZVZ prokáže splnění podmínek podle § 53 odst. 1 písm. a) až l) ZVZ. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel (i) předložením dokladů dle § 54 písm. a) zákona (výpis z obchodního rejstříku nebo z jiné obdobné evidence, ve které je uchazeč zapsán), (ii) předložením dokladů dle § 54 písm. b) zákona (doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Kvalif. předpoklady podle § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ. Seznam významných dodávek (s uvedením rozsahu a doby plnění) a osvědčení potvrzující, že dodavatel v posledních třech letech realizoval požadované zakázky.
Kvalif. předpoklady podle § 56 odst. 1 písm. f) ZVZ. Doklady prokazující shodu všech položek předmětu veřejné zakázky vydané podle obecně závazných právních předpisů příslušnými orgány veřejné správy nebo autorizovanými osobami, a to zejména osvědčení vydaná podle zákona č. 22/1997 Sb.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Kvalif. předp. podle § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ. PRO ČÁST 1 VZ min. jedná zakázka na dodávku a montáž interiérového vybavení, jejíž součástí byla dodávka laboratorního nábytku a dalšího interiérového vybavení laboratoří s cenou tohoto laboratorního nábytku a dalšího interiérového vybavení laboratoří bez DPH ve výši minimálně 2.000.000,- Kč. PRO ČÁST 2 VZ min. dvě zakázky na dodávku a montáž interiérového vybavení, jejíž součástí byla dodávka kanc. nábytku, s celkovou cenou každé z nich (bez DPH) ve výši min. 2.000.000,- Kč. PRO ČÁST 3 VZ min. dvě zakázky na dodávku a montáž interiérového vybavení, jejíž součástí byla dodávka sedacího nábytku, s celkovou cenou každé z nich (bez DPH) ve výši min. 400.000,-Kč. Kvalif. předpoklady podle § 56 odst. 1 písm. f) ZVZ. Dodavatel splní tento kvalifikační předpoklad předloží-li osvědčení prokazující splnění norem v tabulkách uvedených v bodě 6.2. III B zadávací dokumentace a čestná prohlášení potvrzující shodu s normami uvedenými tamtéž.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Nabídková cena
80
2.
Parametry vybraných částí nabízeného interiérového zařízení nad rámec zadávacích podmínek
20
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MU/46615/2011/RMU
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 10/10/2011 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 10/10/2011 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
3
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 11/10/2011 (dd/mm/rrrr)
Čas:
15:30 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo zadavatele
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise pro otevírání obálek, zástupci zadavatele, MŠMT, kontrolních orgánů, uchazeč nebo zástupce uchazeče, který se prokáže plnou mocí pro zastupování uchazeče při otevírání obálek s nabídkami (max. 2 osoby za uchazeče).

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Operační program Výzkum a vývoj pro inovace spolufinancovaný z prostředků EU - Evropského fondu pro regionální rozvoj a prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/op-vavpi
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
V souladu s § 149 ZVZ je tato veřejná zakázka zadávána elektronicky prostřednictvím eleltronického nástroje E-ZAK dostupného na webové stránce https://zakazky.muni.cz/. Jednotlivé úkony se provádějí elektronicky vyjma předložení kvalifikace a podání nabídky. Prohlídka místa plnění se uskuteční 15. 8. 2011 v 10 hod. Sraz účastníků bude před vjezdem na staveniště CETOCOEN na ulici Studentská, Brno. V případě otázek týkajících se uživatelského ovládání elektronického nástroje dostupného na uvedené webové stránce kontektujte prosím Mgr. Rostislava Gnidu, odbor veřejných zakázek, e-mail: gnida@rect.muni.cz, tel.: 549 493 429
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542 167 811
Internetová adresa (URL):
www.compet.cz
Fax:
+420 542 167 115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
03/08/2011 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Nábytek laboratorní a sanitární vybavení
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (laboratorního nábytku a sanitárního vybavení) na stavbu CETOCOEN
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39180000-7
 
Další předměty
39160000-1
39141000-2
39000000-2
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (laboratorního nábytku a sanitárního vybavení) pro stavbu CETOCOEN – pavilon A29 v Univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně – Bohunicích
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Uchazeč o veřejnou zakázku může předložit nabídku na jednu či více části veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána samostatně. Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatně zadána. Na plnění každé části veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Nábytek kancelářský
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (kancelářský nábytek) na stavbu CETOCOEN
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39130000-2
 
Další předměty
39000000-2
39160000-1
39141000-2
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (kancelářský nábytek) pro stavbu CETOCOEN – pavilon A29 v Univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně – Bohunicích
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Uchazeč o veřejnou zakázku může předložit nabídku na jednu či více části veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána samostatně. Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatně zadána. Na plnění každé části veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Nábytek sedací
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (sedací nábytek) na stavbu CETOCOEN
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39160000-1
 
Další předměty
39130000-2
39180000-7
39141000-2
39000000-2
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (sedací nábytek) pro stavbu CETOCOEN – pavilon A29 v Univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně – Bohunicích
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Uchazeč o veřejnou zakázku může předložit nabídku na jednu či více části veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána samostatně. Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatně zadána. Na plnění každé části veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Systém lavic do posluchárny
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení posluchárny (počítačové učebny v místnosti číslo 347) stavby CETOCOEN, a to systémem lavic popsaným jako prvek 430 dokumentace pro výběr dodavatele
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39160000-1
 
Další předměty
39130000-2
39000000-2
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení posluchárny stavby CETOCOEN – pavilon A29 v Univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně – Bohunicích
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Uchazeč o veřejnou zakázku může předložit nabídku na jednu či více části veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána samostatně. Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatně zadána. Na plnění každé části veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------