obsah
|
zápatí
Masarykova univerzita
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka zařízení pro monitorování přístrojů a místností včetně zajištění souvisejících služeb pro Farmakologický ústav LF MU - opakované řízení
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
MU-ZAK/162477/2021/1477459/LF-5
ID ve SpSl
2138167
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka zařízení pro monitorování přístrojů a místností včetně zajištění souvisejících služeb pro Farmakologický ústav LF MU - opakované řízení
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového zařízení pro monitorování přístrojů a místností včetně zajištění souvisejících služeb pro potřeby pracoviště Farmakologický ústav LF MU.
Zadavatel pro zajištění své výzkumné a odborné činnosti (pro zajištění výroby léčivých přípravků v rámci klinického výzkumu) potřebuje pro pracoviště Farmakologický ústav LF MU pořídit zařízení pro monitorování přístrojů a místností včetně zajištění provádění souvisejících služeb, provádění kalibrací a validací, monitoringu a technické podpory k tomuto zařízení.
Podrobnou definici a vymezení předmětu plnění této veřejné zakázky stanoví zadávací, obchodní a technické podmínky jednotlivých částí této veřejné zakázky uvedeny dále v zadávací dokumentaci.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
pouze elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E ZAK na adrese veřejné zakázky (https://zakazky.muni.cz)
Kontakt:
Ing. Marek Buriška
manažer veřejných zakázek
e-mail: buriska@med.muni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s otevřenou výzvou
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
26.08.2021 13:00
Datum zahájení:
09.08.2021 13:27
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Masarykova univerzita
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software