Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 549493883
K rukám:
Ing. Elena Komjaty
       
E-mail:
komjaty@rect.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00000544
Elektronický přístup k informacím (URL):
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Výstavba a modernizace FI a ÚVT MU – 1. a 2. etapa, Botanická 68a, Brno; generální dodávka stavby
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: areál FI a ÚVT MU, Botanická 68a, 602 00 Brno
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je generální dodávka stavby „Výstavba a modernizace FI a ÚVT MU - 1. a 2. etapa, Botanická 68a, Brno“ včetně projektové činnosti za Zadavatelem specifikovaných obchodních podmínek. Veřejná zakázka zahrnuje rovněž zpracování projektové dokumentace pro realizaci stavby a projektové dokumentace skutečného provedení stavby, včetně jejich projednání a schválení generálním projektantem stavby, dodání tzv. průvodní dokumentace, zaškolení obsluhy, předprovozní testy, komplexní vyzkoušení zařízení a systémů a uvedení zařízení a systémů do provozu, pasportizaci vybudovaných objektů a zařízení a garanční zkoušky.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45214800-8
 
Další předměty
71320000-7
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
dodávka stavby „Výstavba a modernizace FI a ÚVT MU - 1. a 2. etapa, Botanická 68a, Brno“ včetně zpracování projektové dokumentace pro realizaci stavby a projektové dokumentace skutečného provedení stavby, dodání tzv. průvodní dokumentace, zaškolení obsluhy, předprovozní testy, komplexní vyzkoušení zařízení a systémů a uvedení zařízení a systémů do provozu, pasportizaci vybudovaných objektů a zařízení a garanční zkoušky.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
372000000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  680  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel v souladu s oznámením o zahájení zadávacího řízení požaduje pro zajištění plnění povinností uchazeče, vyplývajících z účasti uchazeče v zadávacím řízení, poskytnutí jistoty ve výši 4.000.000,- Kč (slovy čtyřimiliony korun českých). Jistotu může uchazeč poskytnout formou bankovní záruky, pojištěním záruky nebo bankovním převodem na účet Zadavatele č. 277 495 700 237, kód banky 0100, variabilní symbol 330000, IBAN CZ0501000000277495700237, SWIFT KOMBCZPPXXX.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Veřejná zakázka bude financovaná z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI) z Evropského fondu pro regionální rozvoj a ze státního rozpočtu České republiky – 1. etapa a z Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI) z Evropského fondu pro regionální rozvoj a ze státního rozpočtu České republiky - 2. etapa. Platební podmínky jsou podrobně upraveny v čl. VI návrhu smlouvy o dílo, která je přílohou zadávací dokumentace. Zadavatel stanovuje jako součást Obchodních podmínek rovněž nejvýše přípustné finanční limity ve výši 254 mil. Kč bez DPH pro 1. etapu, a 118 mil. Kč bez DPH pro 2. etapu, které nesmí nabídková cena překročit.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady splní dodavatel, který způsobem stanoveným § 53 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen ZVZ) pokáže splnění podmínek podle § 53 odst. 1 písm. a) až l) ZVZ. Profesní kvalifikační předpoklady splní dodavatel, který předloží výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán ( dle § 54 písm. a) ZVZ), doklad o oprávnění k podnikání (dle § 54 písm. b) ZVZ) a doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím dodavatel zabezpečuje odbornou způsobilost k výkonu vybraných činností podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, pro obor pozemní stavby (dle § 54 písm. d) ZVZ).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Údaje o celkovém obratu dodavatele za poslední 3 uzavřená účetní období (dle § 55 odst. 1 písm. c) ZVZ). Podrobnosti viz Zadávací dokumentace.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady splní dodavatel, který předloží údaje o obratu dodavatele za poslední 3 uzavřená účetní období (dle § 55 odst. 1 písm. c) ZVZ) potvrzující celkový roční obrat dodavatele dosažený stavebními činnostmi v každém z těchto účetních období ve výši minimálně 300.000.000,- Kč (slovy třista milionů korun českých) bez DPH.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Seznam stavebních prací poskytnutých dodavatelem v posledních 5 letech a osvědčení objednatelů (dle § 56 odst. 3 písm. a) ZVZ). Dále certifikát systému řízení jakosti pro stavební práce. Podrobnosti viz Zadávací dokumentace.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží seznam stavebních prací za posledních 5 let a osvědčení objednatelů (dle § 56 odst. 3 písm. a) ZVZ) potvrzující, že dodavatel realizoval minimálně 2 zakázky na dodávku stavby občanského vybavení s cenou každé z nich ve výši minimálně 200.000.000,- Kč bez DPH, minimálně 1 zakázku na rekonstrukci stavby občanského vybavení s cenou ve výši minimálně 100.000.000,- Kč bez DPH a certifikát systému řízení jakosti pro stavební práce vydaného podle českých technických norem (řady ČSN EN ISO 9000 a vyšší) akreditovanou osobou nebo rovnocenný doklad vydaný v členském státě Evropské unie nebo jiné doklady o rovnocenných opatřeních k zajištění jakosti (dle § 56 odst. 4 ZVZ).
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 27/02/2012 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 27/02/2012 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
3
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 28/02/2012 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo Zadavatele
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek může být přítomen uchazeč nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče, které se prokáží zmocněním pro zastupování uchazeče při otevírání obálek s nabídkami, a to maximálně 2 osoby za uchazeče.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Operační program Výzkum a vývoj pro inovace financovaný z prostředků EU - Evropského fondu pro regionální rozvoj a prostředků státního rozpočtu ČR - Ministerstva školství, mládeže a telovýchovy, http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/op-vavpi a Operační program Podnikání a inovace financovaný z prostředků EU - Evropského fondu pro regionální rozvoj a prostředků státního rozpočtu ČR - Ministerstva průmyslu a obchodu, http://www.mpo.cz/cz/podpora-podnikani/oppi
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Tato veřejná zakázka je zadávána elektronicky, veškeré úkony vyjma předložení Informace o kvalifikaci a podání nabídky se provádějí elektronicky. Podmínky a informace týkající se elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek Masarykovy univerzity včetně informací o používání elektronického podpisu jsou dostupné na: https://zakazky.muni.cz/data/manual/EZAK-Manual-Dodavatele.pdf https://zakazky.muni.cz/data/manual/QCM.Podepisovaci_applet.pdf V případě otázek ohledně uživatelského ovládání elektronického nástroje dostupného na výše uvedené webové stránce kontaktujte Ing. Elenu Komjaty, e-mail: komjaty@rect.muni.cz, tel.: 549 49 3883. Kontaktní osobou pro řešení případných problémů je Ing. Elena Komjaty, tel. 549493883, e-mail: komjaty@rect.muni.cz. Prohlídka místa plnění se v souladu s oznámením zadávacího řízení uskuteční dne 24. 01. 2012 v 10:00 ve vstupní hale areálu Fakulty informatiky Masarykovy univerzity, Botanická 68a, 602 00 Brno. Bude doprovázena informační schůzkou, na které mohou dodavatelé vznést případné dotazy v návaznosti na uskutečněnou prohlídku místa plnění.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542 167 811
Internetová adresa (URL):
www.compet.cz
Fax:
+420 542 167 115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
29/12/2011 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh