Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/273573/2024/2524297/LF-5
ID ve SpSl 4191189



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Kancelářský nábytek a nábytek do výukových místností pro LF MU - podzim 2024
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku a nábytku pro výukové místnosti pro příslušná pracoviště LF MU.
Předmět této veřejné zakázky je dále podrobně specifikován a bude dále realizován za obchodních a technických podmínek vymezených v návrhu Smlouvy v příloze A zadávací dokumentace, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace.
Veřejná zakázka je rozdělena na části. Části veřejné zakázky představují jednotlivé položky – typy požadovaného plnění uvedené v dokumentu „Technická specifikace věcí a položkový rozpočet“, který tvoří přílohu č. 1 návrhu smlouvy (1 položka seznamu = 1 samostatná část veřejné zakázky). Položka může mít i více dílčích podpoložek – více různých typů plnění)
Účastník je oprávněn podat svou nabídku na jednu část (položku) této veřejné zakázky nebo na více částí (položek) této veřejné zakázky nebo na všechny části (položky) této veřejné zakázky.
Smlouva pro každou jednotlivou část VZ (položku) bude uzavřena vždy s tím účastníkem, jehož nabídka bude na základě hodnotících kritérií vybrána jako nejvhodnější pro příslušnou část VZ (položku). Předpokládá se, že s každým účastníkem bude uzavřena vždy nejvýše jedna smlouva. V konečném důsledku může smlouva s jedním účastníkem zahrnovat i více částí VZ (položek), tj. jeden účastník může být dodavatelem více částí VZ (položek).
Místo plnění: Brno-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E ZAK na adrese veřejné zakázky elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)
Kontakt: Ing. Marek Buriška
manažer veřejných zakázek
e-mail: buriska@med.muni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s otevřenou výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 21.10.2024 13:00
Datum zahájení: 07.10.2024 14:09
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):