Veřejná zakázka: Dodávka interiérového vybavení stavby CEITEC, pav. A26, A35

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1778
Systémové číslo: P13V00000425
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 347398
Počátek běhu lhůt: 25.05.2013
Nabídku podat do: 16.07.2013 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka interiérového vybavení stavby CEITEC, pav. A26, A35
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (kancelářského, laboratorního, sedacího nábytku a sanity) pro stavbu CEITEC – pavilon A26, A35 včetně vybavení společných prostor (chodeb) a míst. č. 310 v pavilonu Z v Univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně – Bohunicích (dále jen „UKB“) za zadavatelem specifikovaných technických a obchodních podmínek.
V souladu s ustanovením § 98 zákona je veřejná zakázka rozdělena na 3 části, a to na:
1) laboratorní nábytek, sanita,
2) kancelářský nábytek a
3) sedací nábytek.
Uchazeč o veřejnou zakázku může předložit nabídku na jednu, některé nebo všechny části veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána samostatně. Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatně zadána. Na plnění každé části veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva. Pokud tedy uchazeč hodlá podat nabídku na více částí veřejné zakázky, podá na každou část jednotlivě samostatně zabalenou nabídku obsahující veškeré náležitosti a dokumenty požadované pro danou část veřejné zakázky. Předmětem veřejné zakázky je pro část 1 zejména pořízení laboratorního nábytku, který zahrnuje laboratorní stoly, skříňky, policové regály, skříně atd. a také základní vybavení laboratoří, např. digestoře + sanitární vybavení a dále celkové vybavení míst. č. 310 v pavilonu Z. Dále bude v rámci části 2 veřejné zakázky pořizován kancelářský nábytek (skříňky, stoly, kontejnery, šatní stěny atd.) a v rámci části 3 sedací nábytek (laboratorní židle, kancelářské židle) a vybavení společných prostor (lavičkami).

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 44 200 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Masarykova univerzita
  • IČO: 00216224
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo nám. 9
    601 77 Brno
  • Název oddělení: Odbor veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
listinné nabídky - na podatelnu Rektorátu Masarykovy univerzity, Žerotínovo nám. 9, 601 77 Brno, kontaktní osoba p. Jílková

elektronické nabídky - prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy