DBID: 5089
Systémové číslo: P18V00000285 Spisová značka:
MU-ZAK/80482/2018/721526/RMU
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby 2018 - 2021
Datum zahájení:
27.06.2018
Nabídku podat do:
12.07.2018 09:00
Datum zrušení: 27.07.2018
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Centrální nákup kancelářských potřeb 03-2018
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky standardních kancelářských potřeb, prováděné průběžně v období trvání smlouvy dle požadavků specifikovaných zadavatelem v zadávací dokumentaci.
Podrobný popis předmětu veřejné zakázky je dán technickými podmínkami pro plnění veřejné zakázky, případně dalšími podmínkami stanovenými zadavatelem, zejména pak obchodními včetně platebních.
Veřejná zakázka je rozdělena na 24 částí, kdy se dodavatel může zúčastnit kterékoli z nich.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Zadavatel
Úřední název: Masarykova univerzita
IČO: 00216224
Poštovní adresa: Žerotínovo nám. 9
601 77 Brno
Název oddělení:
Odbor veřejných zakázek
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)