Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Mediální část komunikační kampaně 2023-2024
Odesílatel Jan Drochytka
Organizace odesílatele Masarykova univerzita [IČO: 00216224]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 06.06.2023 09:58:57
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/141601/2023/2054601/RMU-8
ID ve SpSl 3192755
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Vážení,

zadavatel obdržel dne 5.6.2023 žádost o vysvětlení zadávací dokumentace s následujícími dotazy:

1. V předmětu plnění jsou definovány platformy na nákup reklamy - Google Ads, Sklik, sociální sítě (FB + IG). Ve formátech zmiňujete například Youtube video, lze tedy využít například Youtube či Google DV360 pro nákup youtube videa, případně bannerových ploch? Je možné využít i další systémy pro nákup programatické reklamy, například Adform?

Odpověď zadavatele:
Zadavatel sděluje, že určitě lze navrhnout jakékoli jiné relevantní řešení. Současně sdělujeme, že jediná platforma, kde zadavatel momentálně nepůsobí, je TikTok, proto není žádoucí, aby jej účastník do propagace zahrnoval.

2. Ve výběru formátů zmiňujete PPC bannery - chápu to správně, že se jedná o standardní rozměry bannerů, které lze využít jak v rámci PPC reklamy, tak v displayových kampaních (Sklik, RTB, atd.).

Odpověď zadavatele:
Ano, přesně tak – jedná se o standardní rozměry se zmiňovaným využitím.

Hezký den

Jan Drochytka