Název: Mediální část komunikační kampaně 2023-2024
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je realizace mediální části komunikační kampaně cílené na uchazeče o studium na Masarykově univerzitě (dále jen „MU“) v akademickém roce 2023/2024. Podrobněji je předmět kampaně popsán níže v této dokumentaci a dále v jejích přílohách.
Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou součástí přílohy zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez vyhrazeného plnění (dále jen „opce“) činí 500.000,- Kč bez daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH“). Předpokládaná hodnota veřejné zakázky včetně opce činí 650.000,- Kč bez DPH, z toho předpokládaná hodnota opce činí 150.000,- Kč bez DPH.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s otevřenou výzvou
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
650 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Masarykova univerzita
IČO: 00216224
Poštovní adresa: Žerotínovo nám. 9
601 77 Brno
Název oddělení:
Odbor veřejných zakázek
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)