Vážení,
zadavatel obdržel dne 6.6.2023 žádost o vysvětlení zadávací dokumentace v následujícím znění:
„Dobrý den, v souladu se Zadávací dokumentací máme tyto dva dotazy:
1) Chápeme dle podkladů správně, že není připraven žádný soubor s návrhem mediálního plánu v unifikované podobě k vyplnění a máme zpracovat svůj vlastní soubor dle námi zpracované koncepce využití komunikačních kanálů?
2) Dle zadávací dokumentace není zřejmé, zda zpracovaný návrh mediálního plánu má být zpracován na PHZ tj. 500.000 Kč nebo na předpokládanou PHZ v případě využití opce tj. 650.000 Kč. Na jakou částku má být zpracován mediální plán, který bude hodnocen?
Děkuji za upřesnění“
Odpověď zadavatele:
Ad 1)
Ano, je to tak – je třeba, aby dodavatelé vypracovali vlastní soubor dle jimi zpracované koncepce využití komunikačních kanálů.
Ad 2)
Mediální plán má být zpracován v předpokládané hodnotě 500 000,- Kč bez DPH. Využití opce pak vyplývá z předlohy smlouvy (čl. V), kde je opční dílo blíže upraveno, přičemž veškerý podrobný popis opčního díla (např. cena) bude součástí dodatku ke smlouvě.
Nabídkovou cenou, která bude součástí hodnocení se tedy rozumí cena bez vyhrazeného plnění.
Hezký den
Jan Drochytka
|