Dobrý den,
dne 17. 1. 2024 zadavatel obdržel žádost o vysvětlení zadávací dokumentace v následujícím znění:
Dotaz:
Ráda bych se zeptala na očekávání ohledně vývoje kampaně v druhém roce. Je žádoucí, aby se změnil claim i klíčový vizuál (v rámci jednotné stategické linky), nebo může něco z toho zůstat , vzhledem k tomu, že se počítá také s použitím materiálu natočeného v prvním roce pro rok druhý?
Odpověď zadavatele:
Zadavatel požaduje (jak je uvedeno i v zadávací dokumentaci, viz kritéria hodnocení – čl. 3.4.2 ZD), aby vizuály byly univerzálně použitelné pro oba dva roky. Tzn. zadavatel předpokládá pořízení většího množství materiálu, jehož část se využije první rok a část druhý rok. Kampaň pro druhý rok vizuálně zůstane podobná, nicméně, jak je zmíněno ve specifikaci ZD (Příloha č. 1, čl. D Načasování aktivity) zadavatel předpokládá druhým rokem „zahájení aktualizované navazující kampaně“. Claim by se tedy měl pro druhý rok změnit/aktualizovat. Je na uchazeči, jakou míru změny zvolí.
V případě potřeby mne, prosím, neváhejte kontaktovat.
Děkuji a přeji pěkný den,
Lucie Pavelková
|