Veřejná zakázka: Komunikační kampaň 2024-2026 - kreativa a strategie

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 6934
Systémové číslo: P23V00000269
Spisová značka: MU-ZAK/237431/2023/2153155/RMU
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 11.12.2023
Nabídku podat do: 31.01.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Komunikační kampaň 2024-2026 - kreativa a strategie
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je návrh a realizace strategicko-kreativní komunikační kampaně cílené na uchazeče o studium na Masarykově univerzitě (dále jen „MU“). Komunikační kampaň bude realizována v akademických letech 2024–2026. Konkrétně se jedná o dodání návrhu komunikační strategie a zajištění kreativy komunikační kampaně cílené na uchazeče o studium na Masarykově univerzitě – kreativní návrh a produkční a postprodukční práce dle požadavků Zadavatele. Součástí veřejné zakázky je rovněž kreativní podpora fakultních uchazečských kampaní. Podrobněji je předmět kampaně popsán níže v této dokumentaci a dále v jejích přílohách.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 020 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Masarykova univerzita
  • IČO: 00216224
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo nám. 9
    601 77 Brno
  • Název oddělení: Odbor veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky