DBID: 6934
Systémové číslo: P23V00000269 Spisová značka:
MU-ZAK/237431/2023/2153155/RMU
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
11.12.2023
Nabídku podat do:
31.01.2024 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Komunikační kampaň 2024-2026 - kreativa a strategie
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je návrh a realizace strategicko-kreativní komunikační kampaně cílené na uchazeče o studium na Masarykově univerzitě (dále jen „MU“). Komunikační kampaň bude realizována v akademických letech 2024–2026. Konkrétně se jedná o dodání návrhu komunikační strategie a zajištění kreativy komunikační kampaně cílené na uchazeče o studium na Masarykově univerzitě – kreativní návrh a produkční a postprodukční práce dle požadavků Zadavatele. Součástí veřejné zakázky je rovněž kreativní podpora fakultních uchazečských kampaní. Podrobněji je předmět kampaně popsán níže v této dokumentaci a dále v jejích přílohách.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 020 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Masarykova univerzita
IČO: 00216224
Poštovní adresa: Žerotínovo nám. 9
601 77 Brno
Název oddělení:
Odbor veřejných zakázek
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)