Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl MU-ZAK/5413/2016/323215/RMU-1
ID ve SpSl 385960
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602011030726
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Masarykova univerzita
Identifikační číslo:
00216224
Poštovní adresa:
Žerotínovo nám. 9
Obec:
Brno
PSČ:
601 77
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 549495929
K rukám:
Mgr. Roman Novotný
       
E-mail:
novotny@rect.muni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muni.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00004072
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.muni.cz/vz00004072
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
MU – rekonstrukce a dostavba historického areálu Filozofické fakulty, Arna Nováka, Brno – generální dodávka stavby
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Areál Filozofické fakulty Masarykovy univerzity na ul. Arna Nováka 1, 602 00 Brno
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je generální dodávka stavby, v rámci které bude provedena kompletní rekonstrukce a modernizace budov D, C, E, F, jakož i dostavba budov D1 a D2 v historickém areálu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity na ul. Arna Nováka v Brně včetně jejich technického vybavení, venkovních úprav a sítí. Součástí předmětu veřejné zakázky je zejména provedení projekčních, přípravných, výrobních, stavebních a technologických dodávek a montážních prací nutných k přípravě provedení stavby, k jejímu řádnému provedení ve stanovených lhůtách, předání zadavateli, jakož i k její kolaudaci. Výsledkem realizace předmětu veřejné zakázky by tak měl být moderní, kompaktní areál pro vysokoškolskou výuku a vědeckou činnost v rámci filozofických oborů a s ním příležitost pro výrazné zkvalitnění a další rozvoj vzdělávacích a vědeckovýzkumných aktivit zadavatele.

Součástí předmětu veřejné zakázky nejsou služby technického dozoru.

Podrobně je předmět veřejné zakázky vymezen zejména obchodními a technickými podmínkami zadavatele.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45000000-7
 
Další předměty
45214400-4
45214300-3
45214800-8
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
290 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel v souladu s § 67 ZVZ požaduje, aby uchazeči k zajištění plnění svých povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení poskytli jistotu.

Výše jistoty činí 600.000,- Kč.

Jistotu uchazeč poskytne formou
a) složení peněžní částky (dále jen „peněžní jistota“) na účet zadavatele,
b) bankovní záruky nebo
c) pojištění záruky.

Doklad o poskytnutí peněžní jistoty musí prokazovat skutečnost, že částka odpovídající výši jistoty byla před koncem lhůty pro podání nabídek odepsána z bankovního účtu uchazeče ve prospěch bankovního účtu zadavatele uvedeného v čl. X. odst. 3) písm. a) zadávací dokumentace. Nebude-li do konce lhůty pro podání nabídek částka odpovídající výši jistoty připsána na příslušný účet zadavatele, má se za to, že peněžní jistota nebyla poskytnuta.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nebo pojištění záruky nesmí být platnost bankovní záruky či pojištění záruky kratší než zadávací lhůta.

V podrobnostech viz zadávací dokumentaci.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Viz zadávací dokumentaci.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídek uchazečů podaných do tohoto zadávacího řízení je prokázání splnění kvalifikace uchazeče v souladu s § 50 a násl. ZVZ v rozsahu dále stanoveném zadavatelem.

Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je uchazeč, který
a) prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 ZVZ,
b) prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a), b) a d) ZVZ,
c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku ve smyslu § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ a
c) prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 3) písm. a) ZVZ.

Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 ZVZ prokáže uchazeč předložením
- výpisu/ů z evidence Rejstříku trestů (§ 53 odst. 1 písm. a) a b) ZVZ),
- potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. f) ZVZ),
- potvrzení příslušného orgánu či instituce (§ 53 odst. 1 písm. h) ZVZ) a
- čestného prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. c) až e) a g), i) až l) ZVZ).

V souladu s § 54 písm. a), b) a d) ZVZ splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky a
c) doklad osvědčující odbornou způsobilost uchazeče nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, je-li pro plnění veřejné zakázky nezbytná podle zvláštních právních předpisů, zejména osvědčení o autorizaci v oboru pozemní stavby dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ předloží uchazeč čestné prohlášení.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Vzor tohoto čestného prohlášení je součástí přílohy B zadávací dokumentace.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 3 písm. a) ZVZ prokáže uchazeč, který předloží seznam stavebních prací provedených uchazečem v posledních 5 letech a osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto stavebních prací.

Osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo provádění stavebních prací a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto stavební práce provedeny řádně a odborně.

Ze seznamu stavebních prací nebo osvědčení musí vyplývat, že uchazeč provedl alespoň 3 stavební práce, jejichž předmětem byla rekonstrukce nebo novostavba budov, které kódem CZ-CC spadají do „SEKCE 1 – BUDOVY“ Klasifikace stavebních děl CZ-CC účinné od 1. 10. 2009 (dále jen „Klasifikace CZ-CC“). Klasifikace CZ-CC je neomezeně a přímo dostupná např. zde:
https://www.czso.cz/csu/czso/klasifikace_stavebnich_del_-cz_cc-_platna_od_1_10_2009,

Cena každé takové stavební práce činila alespoň 145.000.000,- Kč bez DPH.

Požadavek zadavatele na provedení stavebních prací „v posledních 5 letech“ je splněn tehdy, pokud ke splnění závazku provést stavební práce došlo v předcházejících 5 letech počítaných ode dne podání nabídky uchazeče.

Vzor pro zpracování seznamu stavebních prací je součástí přílohy B zadávací dokumentace.

V podrobnostech viz zadávací dokumentaci.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Cena každé takové stavební práce činila alespoň 145.000.000,- Kč bez DPH.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MU-ZAK/5413/2016/323215/RMU
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 021-032461 ze dne 30/01/2016 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 20/07/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
6
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 20/07/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Podatelna Rektorátu Masarykovy univerzity, Žerotínovo nám. 617/9, 601 77 Brno.
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Uchazeči, jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve lhůtě pro podání nabídek, mají právo účastnit se otevírání obálek s nabídkami.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel umožní všem dodavatelům prohlídku místa plnění (dále jen „prohlídka“). Prohlídka se uskuteční dne 24. 6. 2016 v 10:00 hod. Sraz účastníků prohlídky bude ve vstupní hale budovy D areálu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity na ul. Arna Nováka 1, 602 00 Brno. Prohlídky se mohou z provozních důvodů zúčastnit nejvýše dvě osoby za každého dodavatele. Účast na prohlídce je na vlastní riziko dodavatele.

Další informace k veřejné zakázce jsou dostupné v zadávací dokumentaci.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
02/06/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh