Název: Centrální nákup kancelářských potřeb 02-2018
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky standardních kancelářských potřeb, prováděné průběžně v období trvání smlouvy dle požadavků specifikovaných zadavatelem v zadávací dokumentaci.
Podrobný popis předmětu veřejné zakázky je dán technickými podmínkami pro plnění veřejné zakázky, případně dalšími podmínkami stanovenými zadavatelem, zejména pak obchodními včetně platebních.
Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části (Část 1: Kancelářské potřeby a Část 2: Třídění a archivace), kdy každou část veřejné zakázky tvoří skupina položek uvedená v příloze č. 1 – Technická specifikace a ceny, která je součástí zadávací dokumentace.
Nabídka na každou z částí veřejné zakázky bude mít formu elektronického katalogu platného po celou dobu, po kterou je dodavatel zařazen do dynamického nákupního systému. Po ukončení platnosti smlouvy o dodávkách uzavřené na základě této výzvy budou zařazení dodavatelé vyzývání k aktualizaci údajů v elektronickém katalogu v souladu s ustanovením § 215 odst. 3) ZZVZ.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Zadavatel
Úřední název: Masarykova univerzita
IČO: 00216224
Poštovní adresa: Žerotínovo nám. 9
601 77 Brno
Název oddělení:
Odbor veřejných zakázek
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)