Brief subject description:
Zadavatel je řešitelem stavební akce s označením „Rekonstrukce skleníku pavilonu A2 v UKB“, jejímž účelem je komplexní rekonstrukce skleníku včetně jeho technologického vybavení (dále také jen „Stavba“). Realizace Stavby spočívá zejména v provedení stavebních a technických úprav laboratoří a technických místností nezbytných pro optimalizaci parametrů vnitřního prostředí pro plánovaný výzkum v rámci projektu CEITEC. Pro pěstební a výzkumné účely je nutné nově navrhovaným technickým zařízením garantovat vnitřní mikroklimatické podmínky, které jsou pro různé roční období a parametry venkovního prostředí definovány uživatelem. Zadavatel realizací předmětu veřejné zakázky sleduje udržení a zvýšení kvality výzkumu odpovídající současným standardům a trendům v nově vybudovaném vědecko-výzkumném pracovišti, které se zabývá mimo jiné genomikou, proteomikou, kultivací rostlin a rostlinných tkání.
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících zejména ve výkonu technického dozoru investora v rámci provedení Stavby včetně výkonu investorských inženýrských činností potřebných k její realizaci a výkonu činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „služby“).
Zadavatel požaduje poskytování služeb jako „občasné“, tzn. že vybraný uchazeč bude za účelem řádného splnění předmětu veřejné zakázky poskytovat služby v rozsahu stanoveném smlouvou dle svého odborného úsudku, s ohledem na harmonogram Stavby, s ohledem na potřeby aktuálního stavu přípravy a provedení Stavby, nebo na výzvu zadavatele, minimálně však 3x (slovy: třikrát) týdně, nebude-li mezi zadavatelem a vybraným uchazečem dohodnuto jinak.
Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán zejména v návrhu smlouvy včetně jeho příloh a v technických podmínkách zadavatele, které jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace.
Tenders or requests to participate submit to:
Nabídky v elektronické podobě budou podány prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK. Nabídky v listinné podobě budou podány na podatelnu Rektorátu Masarykovy univerzity, Žerotínovo náměstí 9, 601 77 Brno.
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
Date | Message type | Sender | Subject | r. | |
---|---|---|---|---|---|
09.10.2014 11:01 | invitation | Jana Zikmundová | Výzva k podání nabídky |
Date | Message type | Sender | Subject | r. | |
---|---|---|---|---|---|
16.10.2014 15:49 | explanation, completion, changes of procurement documents | Jana Zikmundová | Dodatečné informace 1 |
URL title | URL address | Action |
---|---|---|
URL of the public contract in E-ZAK | https://zakazky.muni.cz/vz00003184 |
Name | CRN | Country of headquarters/place of business/habitation | Tender price in CZK without VAT |
Tender price in CZK with VAT |
---|---|---|---|---|
INFRAM a.s. | 25070282 | Czech Republic | 199 500,00 | 199 500,00 |
INVESTINŽENÝRING a.s. | 60742470 | Czech Republic | 222 000,00 | 222 000,00 |
Date of contract conclusion: 11.11.2014
Name | CRN | Country of headquarters/place of business/habitation | Contractual price in CZK without VAT |
Contractual price in CZK with VAT |
---|---|---|---|---|
INFRAM a.s. | 25070282 | Czech Republic | 199 500,00 | 241 395,00 |