Veřejná zakázka: Interiérové vybavení pro projekt CESEB

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1292
Systémové číslo: P12V00000607
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Počátek běhu lhůt: 30.11.2012
Nabídku podat do: 11.03.2013 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Interiérové vybavení pro projekt CESEB
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu interiérového vybavení (kancelářského, laboratorního a sedacího nábytku) pro stavbu CESEB – pavilon A25, A31, A32, A36 včetně příslušné části koridoru v Univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně – Bohunicích (dále jen „UKB“) za zadavatelem specifikovaných technických a obchodních podmínek.

V souladu s ustanovením § 98 zákona je veřejná zakázka rozdělena na 2 části, a to na:
1) laboratorní nábytek, laboratorní sedací nábytek, sanitární vybavení a zařízení laboratoří, a
2) kancelářský nábytek a kancelářský sedací nábytek a vybavení koridorů.

Uchazeč o veřejnou zakázku může předložit nabídku na jednu či obě části veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána samostatně. Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatně zadána. Na plnění každé části veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva. Pokud tedy uchazeč hodlá podat nabídku na obě části veřejné zakázky, podá dvě samostatně zabalené nabídky obsahující veškeré náležitosti a dokumenty požadované pro danou část veřejné zakázky.
Požadavky zadavatele jsou pro obě části veřejné zakázky stanoveny shodně, pokud není v dalších ustanoveních zadávací dokumentace uvedeno jinak.

Předmětem této veřejné zakázky je tedy zejména pořízení laboratorního nábytku, který zahrnuje laboratorní stoly, skříňky, policové regály, skříně atd. a také základní vybavení laboratoří jako jsou např. laminární boxy, digestoře, autoklávy, sušárny a chladničky. Dále bude v rámci veřejné zakázky pořizován kancelářský nábytek (skříňky, stoly, kontejnery, šatní stěny atd.), sedací nábytek (laboratorní židle, kancelářské židle), vybavení koridorů (lavičky) a sanitární vybavení.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 72 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Masarykova univerzita
  • IČO: 00216224
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo nám. 9
    601 77 Brno
  • Název oddělení: Odbor veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
listinné nabídky - na podatelnu Rektorátu Masarykovy univerzity, Žerotínovo nám. 9, 601 77 Brno, kontaktní osoba p. Jílková

elektronické nabídky - prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy