Public contract: Stavební úpravy podlahy před vstupem do Knihovny UKB v pavilonu A9

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2206
System number: P13V00000851
Date of start: 17.10.2013
Tender submit to: 30.10.2013 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Stavební úpravy podlahy před vstupem do Knihovny UKB v pavilonu A9
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele na realizaci úpravy podlahy pod schodištěm ve vstupní hale Pavilonu A9 v areálu Univerzitního kampusu v Brně – Bohunicích. Předmětem této zakázky je zejména odstranění zelených ploch, které se namístě plnění nacházejí, odvezení stávající zeminy a demontování zavlažovacího systému včetně elektroinstalací, a také pokrytí takto nově upravené plochy vrstvou valounů z bílého mramoru dvou frakcí, do které budou zapuštěny kruhové nerezové samozavlažovací květináče se zelení.
Podrobnou technickou specifikaci předmětu veřejné zakázky obsahuje příloha C zadávací dokumentace – Projektová dokumentace a výkaz výměr.

Zadavatel umožní všem uchazečům prohlídku místa plnění. Prohlídka místa plnění slouží výhradně k seznámení uchazečů s místem plnění veřejné zakázky. Součástí prohlídky místa plnění bude rovněž prohlídka transportních tras v areálu UKB.

Prohlídka se uskuteční 24. 10. 2013 v 9:00 hod. Sraz účastníků bude před hlavním vstupem do areálu Univerzitního kampusu Bohunice (červený pavilon A22) na ulici Netroufalky, Brno.

Prohlídky místa plnění se mohou z provozních důvodů a z důvodů bezpečnosti účastníků zúčastnit nejvýše dva zástupci dodavatele. Účast na prohlídce místa plnění je na vlastní riziko dodavatele. Ústní odpovědi zástupců zadavatele uvedené v průběhu informační schůzky na dotazy vznesené v souvislosti s prohlídkou místa plnění budou mít pouze informativní charakter a nejsou pro zadání veřejné zakázky závazné. Pokud z prohlídky místa plnění vzniknou požadavky na dodatečné informace k zadávacím podmínkám, je dodavatel oprávněn vznést písemný požadavek na dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Pouze písemné dodatečné informace zadavatele k zadávacím podmínkám mají závazný charakter. Požadavky dodavatelů (bez identifikace tazatele) a dodatečné informace k zadávacím podmínkám zadavatel uveřejní prostřednictvím elektronického systému zadávání veřejných zakázek MU E-ZAK, viz https://zakazky.muni.cz/.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s otevřenou výzvou
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 720 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Masarykova univerzita
  • CRN: 00216224
  • Postal address:
    Žerotínovo nám. 9
    601 77 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60052494

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
podatelnu Rektorátu Masarykovy univerzity, Žerotínovo nám. 9/617, 601 77 Brno (v případě listinných nabídek)

nebo

prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK - https://zakazky.muni.cz (v případě elektronických nabídek)

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF 01_KUK_pavilonA9_vyzva_FINAL.p df 437.14 KB
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF 02_KUK_pavilonA9_zadavaci_doku mentace_FINAL.pdf 558.73 KB
Zadávací dokumentace_PŘÍLOHA A Zadávací dokumentace_PŘÍLOHA A
- Krycí list nabídky
- Návrh smlouvy
Dokument MS Word 03_KUK_pavilon A9_Priloha_A_obch_podminky_FIN AL.doc 147.00 KB
Zadávací dokumentace - PŘÍLOHA B Zadávací dokumentace - PŘÍLOHA B:
- čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladech
Dokument MS Word 04_KUK_pavilon A9_Priloha_B_CP_KVAL_FINAL.doc 72.00 KB
Zadávací dokumentace - PŘÍLOHA C Zadávací dokumentace - PŘÍLOHA C
- projektová dokumentace
- výkaz výměr
Archiv ZIP 02_PD_UKB pavilon A9 KUK.zip 11.33 MB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
16.10.2013 13:24 invitation Lucie Pavelková Výzva k podání nabídky    

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Smlouva o dílo ze dne 11. 11. 2013 Smlouva o dílo ze dne 11. 11. 2013 Dokument PDF smlouva o dilo_SKR STAV.pdf 5.05 MB
Příloha č. 1 smlouvy o dílo - projektová dokumentace Příloha č. 1 smlouvy o dílo - projektová dokumentace Archiv ZIP Priloha c. 1 SoD_KUK A9.zip 11.33 MB

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.muni.cz/vz00002206

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation
SKR stav, s.r.o. 26961474 Czech Republic
WALER, spol. s r.o. 25309536 Czech Republic

Selected contractor


Date of contract conclusion: 11.11.2013

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
SKR stav, s.r.o. 26961474 Czech Republic 613 260,00 742 045,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.