Veřejná zakázka: Stavební úpravy podlahy před vstupem do Knihovny UKB v pavilonu A9

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 2206
Systémové číslo: P13V00000851
Počátek běhu lhůt: 17.10.2013
Nabídku podat do: 30.10.2013 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Stavební úpravy podlahy před vstupem do Knihovny UKB v pavilonu A9
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele na realizaci úpravy podlahy pod schodištěm ve vstupní hale Pavilonu A9 v areálu Univerzitního kampusu v Brně – Bohunicích. Předmětem této zakázky je zejména odstranění zelených ploch, které se namístě plnění nacházejí, odvezení stávající zeminy a demontování zavlažovacího systému včetně elektroinstalací, a také pokrytí takto nově upravené plochy vrstvou valounů z bílého mramoru dvou frakcí, do které budou zapuštěny kruhové nerezové samozavlažovací květináče se zelení.
Podrobnou technickou specifikaci předmětu veřejné zakázky obsahuje příloha C zadávací dokumentace – Projektová dokumentace a výkaz výměr.

Zadavatel umožní všem uchazečům prohlídku místa plnění. Prohlídka místa plnění slouží výhradně k seznámení uchazečů s místem plnění veřejné zakázky. Součástí prohlídky místa plnění bude rovněž prohlídka transportních tras v areálu UKB.

Prohlídka se uskuteční 24. 10. 2013 v 9:00 hod. Sraz účastníků bude před hlavním vstupem do areálu Univerzitního kampusu Bohunice (červený pavilon A22) na ulici Netroufalky, Brno.

Prohlídky místa plnění se mohou z provozních důvodů a z důvodů bezpečnosti účastníků zúčastnit nejvýše dva zástupci dodavatele. Účast na prohlídce místa plnění je na vlastní riziko dodavatele. Ústní odpovědi zástupců zadavatele uvedené v průběhu informační schůzky na dotazy vznesené v souvislosti s prohlídkou místa plnění budou mít pouze informativní charakter a nejsou pro zadání veřejné zakázky závazné. Pokud z prohlídky místa plnění vzniknou požadavky na dodatečné informace k zadávacím podmínkám, je dodavatel oprávněn vznést písemný požadavek na dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Pouze písemné dodatečné informace zadavatele k zadávacím podmínkám mají závazný charakter. Požadavky dodavatelů (bez identifikace tazatele) a dodatečné informace k zadávacím podmínkám zadavatel uveřejní prostřednictvím elektronického systému zadávání veřejných zakázek MU E-ZAK, viz https://zakazky.muni.cz/.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s otevřenou výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 720 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Masarykova univerzita
  • IČO: 00216224
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo nám. 9
    601 77 Brno
  • Název oddělení: Odbor veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052494

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
podatelnu Rektorátu Masarykovy univerzity, Žerotínovo nám. 9/617, 601 77 Brno (v případě listinných nabídek)

nebo

prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK - https://zakazky.muni.cz (v případě elektronických nabídek)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF 01_KUK_pavilonA9_vyzva_FINAL.p df 437.14 KB
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF 02_KUK_pavilonA9_zadavaci_doku mentace_FINAL.pdf 558.73 KB
Zadávací dokumentace_PŘÍLOHA A Zadávací dokumentace_PŘÍLOHA A
- Krycí list nabídky
- Návrh smlouvy
Dokument MS Word 03_KUK_pavilon A9_Priloha_A_obch_podminky_FIN AL.doc 147.00 KB
Zadávací dokumentace - PŘÍLOHA B Zadávací dokumentace - PŘÍLOHA B:
- čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladech
Dokument MS Word 04_KUK_pavilon A9_Priloha_B_CP_KVAL_FINAL.doc 72.00 KB
Zadávací dokumentace - PŘÍLOHA C Zadávací dokumentace - PŘÍLOHA C
- projektová dokumentace
- výkaz výměr
Archiv ZIP 02_PD_UKB pavilon A9 KUK.zip 11.33 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
16.10.2013 13:24 výzva Lucie Pavelková Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva o dílo ze dne 11. 11. 2013 Smlouva o dílo ze dne 11. 11. 2013 Dokument PDF smlouva o dilo_SKR STAV.pdf 5.05 MB
Příloha č. 1 smlouvy o dílo - projektová dokumentace Příloha č. 1 smlouvy o dílo - projektová dokumentace Archiv ZIP Priloha c. 1 SoD_KUK A9.zip 11.33 MB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.muni.cz/vz00002206

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště
SKR stav, s.r.o. 26961474 Česká republika
WALER, spol. s r.o. 25309536 Česká republika

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 11.11.2013

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
SKR stav, s.r.o. 26961474 Česká republika 613 260,00 742 045,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.