Public contract: Dodávky frankovacích srojů vč. spotřebního materiálu a zajištění jejich pravidelného servisu

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2218
System number: P13V00000863
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 364670
Date of start: 16.10.2013
Tender submit to: 18.11.2013 14:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávky frankovacích srojů vč. spotřebního materiálu a zajištění jejich pravidelného servisu
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem zadávacího řízení je dodávka frankovacích strojů, vah k frankovacím strojům (2kg/5 kg), podavačů a Správce pošty (software) pro Masarykovu univerzitu.

Předmětem zadávacího řízení je rovněž zajištění dodávek spotřebního materiálu (náplň, samolepící etikety) po celou dobu trvání rámcové smlouvy, zajištění pravidelné údržby, pravidelných ročních preventivních prohlídek a pravidelného servisu dodaných frankovacích strojů tak, aby byla zachována jejich plná funkčnost.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 1 410 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Masarykova univerzita
  • CRN: 00216224
  • Postal address:
    Žerotínovo nám. 9
    601 77 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60052494

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
29.10.2013 07:55 explanation, completion, changes of procurement documents Petra Heczková Re: Žádost o poskytnutí dodatečných informací    
29.10.2013 07:53 explanation, completion, changes of procurement documents Petra Heczková Dodatečné informace    
25.10.2013 14:36 explanation, completion, changes of procurement documents Petra Heczková Dodatečné informace    
22.10.2013 10:40 explanation, completion, changes of procurement documents Petra Heczková Dodatečné informace    

Evaluation of the tenders

Basic evaluation criterion

  • lowest tender price (CZK without VAT)

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Oznámení o zakázce 02 published 30.10.2013 n/a
Oznámení o zakázce 02 invalidated 16.10.2013 n/a
Oznámení o zadání zakázky 03 published 07.01.2014 n/a

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.muni.cz/vz00002218

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
EVROFIN Int. spol. s r.o. 49098934 Czech Republic n/a n/a
Handicap výrobní družstvo invalidů 27923592 Czech Republic n/a n/a
XERTEC a.s. 27399508 Czech Republic n/a n/a

Selected contractor


Date of contract conclusion: 30.12.2013


Result is establishment of a framework agreement.
Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
Handicap výrobní družstvo invalidů 27923592 Czech Republic n/a n/a

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2015 76 769,00 92 890,49