Public contract: Zdravotnické přístroje pro SIMU

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 5978
System number: P21V00000031
File number: MU-ZAK/45080/2021/1357463/LF
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-013807
Date of commence: 22.02.2021
Tender submit to: 10.03.2021 11:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Zdravotnické přístroje pro SIMU
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka inkubátoru (část 1 VZ), drobných zdravotnických přístrojů sestávajících z infuzních setů, chirurgických, ejektorových a přenosných odsávaček a mobilních vyšetřovacích svítidel (část 2 VZ), monitorů vitálních funkcí (část 3 VZ), bronchoskopu (část 4 VZ) a 12-svodového EKG (část 5 VZ).

Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou součástí přílohy zadávací dokumentace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 2 203 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Brno-město

Contracting authority

  • Official name: Masarykova univerzita
  • CRN: 00216224
  • Postal address:
    Žerotínovo nám. 9
    601 77 Brno
  • Name of the department: Lékařská fakulta
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60052494

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muni.cz)

Contact

Lots of public contract

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
22.02.2021 23:12 invitation Tomáš Kopecký Výzva k podání nabídek    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
04.03.2021 11:00 explanation, completion, changes of procurement documents Tomáš Kopecký Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 2 a 3    
01.03.2021 11:32 explanation, completion, changes of procurement documents Tomáš Kopecký Explanation / Completion / Changes of procurement documents    

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Explanation/changes/completion of procurement documents
Vysvětlení ZD č. 1 Nemění zadávací podmínky. Dokument PDF 210301_Vysvětlení ZD 1.pdf 163.28 KB
Vysvětlení ZD č. 2 Nemění zadávací podmínky. Dokument PDF 210304_Vysvětlení ZD 2.pdf 165.47 KB
Vysvětlení ZD č. 3 Nemění zadávací podmínky. Dokument PDF 210304_Vysvětlení ZD 3.pdf 175.61 KB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF 210420_44_Pisemna_zprava.pdf 204.59 KB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 published 21.04.2021 21.04.2021

URL addresses